Ga naar inhoud

Wat in de snackbal?


Dollie

Aanbevolen berichten

Wat doen jullie in de snackbal?

Ik voer de helft van hun portie SS 's ochtends en de andere helft overdag uit de hand, als ze 's ochtends niks krijgen kijken ze me nooit meer aan maar ik vind het ook wel erg leuk om ze uit de hand te voeren.. Met als gevolg dat de voerbal nu al weken 'buiten gebruik' is.

Af en toe wortelchips er in kan wel, maar liever niet elke dag. Dus, ik moet iets hebben dat handig is om in dat ding te doen maar wat geen dikmakertje is.... Iemand ideeën?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gedroogde rode bietenstukjes doen het hier prima. Krijgen ze een klein beetje van :). Wortelchipje, stukje gedroogd appel of een zonnenbloempitje wil ik er ook nog wel eens instoppen. Ze moeten er toch aardig hard voor werken dus dat zal niet veel kwaad kunnen.

Ik ga denk ik binnenkort weer bij caviakruiden bestellen, daar hebben ze ook biks gemaakt van alleen maar kruiden. Dat is ook nog een optie.

aangepast door lianne
Link naar reactie
Delen op andere sites

O, dat is ook nog wel een optie ja.. En die bietjes, waar heb je die gekocht? Zonnebloempitjes had ik ook nog niet aan gedacht.

Ik moet ook weer kruiden hebben, zit nog te twijfelen of ik bij Zoopluso f bij caviakruiden bestel..

edit; Ik heb de bietjes gevonden op caviakruiden.nl :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gedroogde rode bietenstukjes doen het hier prima. Krijgen ze een klein beetje van :). Wortelchipje, stukje gedroogd appel of een zonnenbloempitje wil ik er ook nog wel eens instoppen. Ze moeten er toch aardig hard voor werken dus dat zal niet veel kwaad kunnen.

Ik ga denk ik binnenkort weer bij caviakruiden bestellen, daar hebben ze ook biks gemaakt van alleen maar kruiden. Dat is ook nog een optie.

die zie ik net staan bij dierenkruiden.nl maar daar zit ook knoflook in. weet niet of dat bij caviakruiden net zo is? (kijk wel ff)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de kruiden pellets bevatten knoflook. maar zie nu ook dat ze er ook zijn van andere kruiden (paardenbloem, maria distel enz.

De kruidenpellets zelf moet je inderdaad niet nemen, je kunt wel de andere proberen :) Heb zelf een keer de dille-pellets gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal stop ik er dus wortelchips in (da's het slechtste dat ze hier krijgen vrees ik :P) maar dat vind ik niet geschikt voor dagelijks gebruik. ZIJ willen het ding echter wel dagelijks gebruiken, zijn er in elk geval erg blij mee meestal :P (al zijn ze er nog niet achter dat het geen zin heeft om met z'n tweetjes er tegen aan te gaan duwen als ie in een hoek ligt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .