Ga naar inhoud

Hele erge diarree!


Teddybunny

Aanbevolen berichten

Sidney heeft hele bizarre diarree. Ik weet gewoon echt niet wat ik er aan doen moet en lauw water helpt niet. Haar hele buikje zit onder en ze lijkt er geen last van te hebben. Ik ben al gestopt met groenvoer geven maar dat helpt ook niet!

Ik voel me er gewoon niet prettig om...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Wat akelig! Ik denk dat je met gillende sirenes naar de DA moet als het zo erg is!

Ik heb eens een konijn met diarree gehad en heb toen het groen weggehaald en hooithee gegeven (hooi laten trekken in kokend water en als het afgekoeld is geven) en dat vond hij toen heel lekker en de diarree ging binnen een paar uur weg.

In jouw geval klinkt het wel alarmerend als het zo dun is dat alles onder zit: geen risico nemen en direct naar de DA!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je naar de DA gaat. Een lichte diarree is soms wel op te lossen door alleen hooi te geven en verder niets, maar als je konijn echt erge diarree heeft en/of zich ook anders gedraagt moet je wel naar de dierenarts inderdaad, misschien is het een infectie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

??? als je groen stopt is het binnen een dag over bij coc niet dan drogen ze heel snel uit.....naast dat het zeer besmettelijk is.

Ergggg jammer dat je haar ontlasting niet even hebt laten nakijken onder de micro.

Je was er immers toch.

Je hebt nu het paas weekend.....met een konijn met coc een spoedje nu kost je heel veel geld naast dat je diertje simpel weg ziek is....En ook heel snel dood kan gaan.

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .