Ga naar inhoud

Sraar logeert bij de DA!


Saf

Aanbevolen berichten

Ik kwam vanmiddag thuis van mijn werk. En zoals elke dag wilde ik mijn binnen konijnen iets lekker geven. Het viel me op dat Sraar zijn stukje niet aannam en stil bleef zitten in een hoekje.

Alarmbelletjes. maar misschien ergens van geschrokken.

Nog even de buitenkonijnen gevoerd en een stukje appel (Saar's lievelingseten) voor gehouden maar niets geen hapje nemen. De oortjes voelde koud aan, en hij liet zich oppakken en knuffelen, en zocht steeds een donker hoekje op.

Alarmbelletjes maakten plaats voor panic-mode.

Gelukkig had mijn vaste DA spreekuur tot half 8. Dus snel bellen, de auto in en naar beuningen gereden.

Daar Sraar onderzocht en hij heeft gas in zijn maagje. Nog niet erg veel was er op tijd bij. Maar zijn tempratuur was te laag maar 36,4 dus onder de warmtelamp, een infuus eraan 50ml vocht dat beestje in pompen, pijnstilling dacht ik en darmstimulerend middel.

Nu moet hij vannacht daar blijven. Vind het wel erg spannend. Hij was zo niet zichzelf zo rustig en aanhankelijk. Krijg als het goed is tussen nu en een half uurtje nog een update van de DA.

aangepast door Saf
raad eens?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Toch maar wel een topicje..

Sterkte Saf! Ik blijf duimen, en morgenochten voelt hij zich vast wel weer wat beter.

Geef hem maar een dikke knuffel van me, en Bearke ook, want die zit nu zonder d'r vriend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm dat is nog niet zo'n goed nieuws..

Het vocht wat ze toedienen, is dat voorverwarmd? Ik het dat laatst ergens gelezen, is wel belangrijk als de temp al laag is. Ik ga er wel van uit dat je een goede dierenarts hebt hoor, maar ik denk alleen maar mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat soort dingen heb ik niet mee gekregen eerlijk gezegt. Heb in deze DA het volste vertrouwen (rijd er niet voor niets een half uurtje voor)

Het is nu de machteloosheid die het niet prettig maakt. Je kunt nu niets anders doen dan afwachten en morgenvroeg om 9 uur weer bellen.

En hopen dat ons menneke er door komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .