Ga naar inhoud

Pijnlijk pootje


Laura1984

Aanbevolen berichten

Zojuist was ik alle spulletjes van de konijnen aan het opruimen, stond Nijn opeens achter me en ga ik per ongeluk op z'n tenen staan! :$

Het gaat om zijn linker voorpootje. Opzich loopt hij er wel op, maar zodra hij stil zit, trekt hij het in en als ik er aan zit, trekt hij het terug. Voor zover ik kan zien, ziet het er normaal uit.

Over 10min. kan ik onze DA bellen, toch maar even laten kijken voor de zekerheid... Ik voel me er eigenlijk best schuldig over... Hopen dat het meevalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn er weer. Het pootje is in ieder geval niet gebroken, maar een beetje gekneusd. Hij heeft een pijnstillende injectie gekregen. Daarnaast heb ik pijnstilling meegekregen én het advies om het even een paar dagen niet te veel beweging te geven zodat het pootje kan rusten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat het "alleen" maar gekneusd is dan.

Het is mij gelukkig nog niet overkomen, maar ze gaan altijd voor je voeten lopen en juist ergens stil staan waar je net je voet neer wil zetten.

Je kan er niets aan doen, maar ik kan me goed voorstellen dat je je schuldig voelt, niet doen, maar dat gaat vanzelf he.

Gelukkig komt alles goed. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het moment, vanochtend, voelde ik me er rot over, maar zoals jullie al zeggen komt het vaker voor en je kunt er vaak niets aan doen. Hij lijkt er nu gelukkig minder last van te hebben. Maar sinds wij thuis zijn slapen ze eigenlijk al de hele tijd dus echt goed is het niet te zien. Hij steunt er in ieder geval wel weer af en toe op.

aangepast door Laura1984
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .