Ga naar inhoud

kosten castratie


meow

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik de DA gebeld omdat mijn konijn een beetje.. hitsig is (is even leuk maar ik ben het snel zat). Nu zei ze dat een castratie 65 euro gaat kosten, nog zónder de verdovingen. Dus dat zit je al snel aan 100 euro! Het is de DA in Rotterdam, Kralingen.

Nu heb ik gelezen dat het rond de 30-50 euro kost meestal.. Hoeveel hebben jullie ervoor betaald en waar zijn jullie geweest? Heeft er iemand nog tips waar ik anders nog heen kan zonder dat ik ver moet reizen? (ik woon bij Delfshaven).

Anders ga ik gewoon over een maandje naar die DA want ik ben er wel erg tevreden over.. Maar ik vind bijna 100 wel veel (of ligt dat aan mij?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vinnie: Is dat niet heel erg unhumaan? ik bedoel.. Je ballen eraf terwijl je alles voelt lijkt me niet echt diervriendelijk.. Maar de kosten van de verdoving verschillen gewoon per konijn, omdat elk konijn een andere hoeveelheid verdoving nodig heeft.

@Wupsie: Oeps dat wist ik niet! Volgens mij heeft hij geen tattoo in zn oortje (heb even snel in zn oren gekeken maar niks gezien).

Maar is dat bij jullie dan allemaal incl. verdoving enzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij onze DA hebben we (alles bij elkaar, dus ook de pijnstilling achteraf) voor ons voedstertje 196 euro betaald en het rammetje 135... Die 100 euro klinkt voor mij dus niet eens zo heel gek.

De DA is in Amsterdam, kliniek Europaplein... Als ik de bovenstaande prijzen lees wordt het tijd dat wij om ons heen gaan kijken naar een konijnkundige DA die wat minder duur is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .