Ga naar inhoud

Tarwe aren geven


Mexflex

Aanbevolen berichten

Hier zijn al veel topic's over, maar mijn konijnen zijn echt helemaal weg van Tarwearen.

Op de biks vallen ze aan alsof ze weken niet gegeten hebben, maar die tarwearen zijn helemaal erg.

Rond een uur of elf in de avond krijgen ze er altijd 1. Ik moet er echt 2 geven, want als ik er maar 1 geef dan gaan ze er echt om vechten. Dit doen ze nooit alleen als ze de tarwearen krijgen.

Hebben jullie dit ook?

Zijn die dingen dan zo lekker :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik er maar 1 geef dan rennen ze achter elkaar aan en pakken ze hem van elkaar af. Dat gaat dan samen met grommen en piepen.

Als ze er allebei 1 hebben is er niets aan de hand. Ze rennen allebei naar een veilig plekje om hem op te eten :)

Het is volgens mij hetzelfde als je twee kinderen Ć©Ć©n ijsje geeft, dat wordt ook knoppen op den duur. Ik heb gisteren ook weer een nieuw pak gekocht, dus vanaf vanavond krijgen ze bij mij het ook weer. Ze vinden het heerlijk gewoon en doen er echt alles voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bestel ze hier:

http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_kleinedieren/snacks/natuurlijk/jr_farm/21675

Dit is ook het enige wat ze hier qua snoepjes zeg maar krijgen. En gedroogde peterselie, maar dat zijn kruiden. Ik geef ze af en toe een brokje SS, dan vinden ze hier al een snoepje ;)

Toen ik nog niet beter wist kregen ze yoghurtdrops, knabbelstaven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .