Ga naar inhoud

Konijnen eten VEEL stro


Suzimoo

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Mijn konijnen eten echt ontzettend veel stro, ze worden ook helemaal dol als ik alleen al met de vuilniszak kraak waar het in zit..

Nachthok zit vol met stro voor warmte.. maar dat gebruiken ze dus daar niet voor. Ze eten het op! Na een paar dagen is de hoeveelheid stro gehalveerd. In tegenstelling tot het hooi. Dat eten ze ook wel graag.. maar toch liever stro.

Is dit eigenlijk wel gezond voor ze?

Groetjes,

Susanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Mijn konijnen eten echt ontzettend veel stro, ze worden ook helemaal dol als ik alleen al met de vuilniszak kraak waar het in zit..

Nachthok zit vol met stro voor warmte.. maar dat gebruiken ze dus daar niet voor. Ze eten het op! Na een paar dagen is de hoeveelheid stro gehalveerd. In tegenstelling tot het hooi. Dat eten ze ook wel graag.. maar toch liever stro.

Is dit eigenlijk wel gezond voor ze?

Groetjes,

Susanne

Is het echt gehalveert? want die van mij stampen het gewoon helemaal plat. Misschien dat het lijkt alsof ze het helemaal opeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De iesjes krijgen hier vaak 1/4 stro baal in hun grote hok. (de huiskamer noemen wij het, slapen doen ze in een ander hok) Ik geef het hun gewoon als pak. Zijn ze eerst ee ndag van aan het eten dan vervolgens zijn ze een tijdje bezig met het de distributeren.

Ze eten er ook best veel van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De iesjes krijgen hier vaak 1/4 stro baal in hun grote hok. (de huiskamer noemen wij het, slapen doen ze in een ander hok) Ik geef het hun gewoon als pak. Zijn ze eerst ee ndag van aan het eten dan vervolgens zijn ze een tijdje bezig met het de distributeren.

Zo herkenbaar!!

:rofl:

Echt alles moet plat! Zelfs grond! dan graven ze bergjes zand af en schuiven met hun voorpoten en buik alles vlak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jep.

Onze sjan is daarin het ergst. Maakt niet uit hoe ik alles inricht het zal en moet anders. Kan die dame dagen mee bezig zijn. En als ik haar mee wil helpen (denk i kdoor te hebben hoe ze het wil hebben) Gaat ze me boos aan kijken.

Geniaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .