Ga naar inhoud

Bobbel opengekrabt


bunnyhop

Aanbevolen berichten

  • Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Omdat je hier om raad komt vragen, die geven we je, maar je doet er niks mee, sterker nog, je laat je konijn verder lijden. Dat vind ik persoonlijk niet BB-waardig, en ook niet konijn-waardig. Een maand geleden kwam je hier al over die bult vragen, maar je doet er helemaal niks mee. Wat wil je hier dan nog komen doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat je hier om raad komt vragen, die geven we je, maar je doet er niks mee, sterker nog, je laat je konijn verder lijden. Dat vind ik persoonlijk niet BB-waardig, en ook niet konijn-waardig. Een maand geleden kwam je hier al over die bult vragen, maar je doet er helemaal niks mee. Wat wil je hier dan nog komen doen?

Amen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De DA is gebeld

Ze zeiden dat we moesten komen als het ging ontsteken.

Dat klopt dus niet.

Een goede dierenarts zal ALTIJD (sorry voor de capslock EliseD) :$ bij dit soort bulten zeggen dat je moet komen..........

Een bult kan namelijk iets onschuldigs zijn..maar dat is bij jouw konijn zeer waarschijnlijk niet het geval, want een bult bij konijnen betekent heel vaak een tumor of een abces.

Beide MOET (nu doe ik het weer :$) gezien Ć©n behandelt worden bij de dierenarts.

Dus Ć³f er is niet gebeld...Ć³f je hebt een slechte, niet konijnkundige dierenarts....

Het enige goede dat je dus kan doen is niet hier lopen mauwen, maar je moeder lief aankijken en met je konijn naar de dierenarts gaan.

aangepast door ZaZa
Link naar reactie
Delen op andere sites

En misschien is het handig om eens naar de lijst met Konijnkundige dierenartsen te kijken. Een konijnkundige arts zal om aangegeven redenen van ZaZa altijd naar zo'n wond willen kijken. Niet elke arts is goed in het behandelen van konijnen, dat is een dier dat wel heel anders behandeld moet worden. Zo zijn er artsen die zich richten op hond en kat (meest voorkomende) maar ook artsen speciaal voor konijnen. Dus geen knaagdieren, want een konijn is geen knaagdier!

Dus, kijk meteen eventjes tussen de lijst voor een arts bij jou in de buurt, die zijn er vast wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb vandaag mijn arts gebeld voor het in laten enten.. dat kon ook op een konijnendag want dan was het goedkoper.

toen ik zei dat mijn konijn ook zo af en toe is nieste moest ik ff komen om er naar te laten kijken.

Ik kan dus niet geloven dat er een dierenarts is die zegt laat het maar zitten en kom maar als het ontstoken is.

konijntje met 3 pootjes is toch ook wel leuk?

aangepast door Aapje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het al vaak genoeg gezegd:

ik doe alles behalve het beste voor mijn konijn.

ik heb de DA gebeld, en dat is echt wel een goede.

@ Aapje: wooh hoezo erg: konijntje met drie pootjes is ook wel leuk.

We moesten afwachten wat het ging doen.

En dat was het beste advies ben ik zo vandaag maar achter gekomen;

de bult is duidelijk kleiner geworden! hiep hiep hoera voor het advies van de DA!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het al vaak genoeg gezegd:

ik doe alles behalve het beste voor mijn konijn.

ik heb de DA gebeld, en dat is echt wel een goede.

@ Aapje: wooh hoezo erg: konijntje met drie pootjes is ook wel leuk.

We moesten afwachten wat het ging doen.

En dat was het beste advies ben ik zo vandaag maar achter gekomen;

de bult is duidelijk kleiner geworden! hiep hiep hoera voor het advies van de DA!

Kijk, dat zeggen wij nou al 6 bladzijden lang. Ben blij dat je het nu zelf ook even zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je bedoelt dat de bult er nog zit?

Hoeveel pagina's is er al gepraat over een konijnkundige dierenarts?

Ik vraag me af waarom jij uberhaupt nog advies vraagt. Vanaf januari ben je al aan het klungelen, iedereen geeft je adviezen.. maar je bent gewoon stronteigenwijs! Dat je het lef nog hebt om op deze manier te reageren zeg, jeetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .