Ga naar inhoud

Nijntjes... Mango...


Noodley

Aanbevolen berichten

Mogen nijntjes eigenlijk mango?

Terwijl heb ik niet goed gekeken, of terwijl staat het hier niet vermeld..

Ik heb wel een oud topic gevonden, maar daar stond niet duidelijk in of het wel of niet goed was...

Ik eet graag mango en mijn baardagaam ook... Dus als de nijntjes dat ook mogen, kunnen ze daar ook geregeld een stukje van krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mango staat wel in alle veilige lijsten (zowel in engelstalige, franstalige,...).

Dus hij zou wel helemaal veilig moeten zijn.

dan gaat de regel dat ze geen steenvruchten mogen hebben dus ook niet meer op :s

MAar volgens mij bevat mango naast suikers ook heel veel vet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan gaat de regel dat ze geen steenvruchten mogen hebben dus ook niet meer op :s

MAar volgens mij bevat mango naast suikers ook heel veel vet.

Sinds wanneer is mango vet? Kom op, het is fruit. De enige vorm van suiker die in fruit zit is fructose en dat is lang niet zo schadelijk als sacharose, geraffineerde witte suiker. Een mango is voor zijn formaat redelijk caloriearm en zit boordenvol vitamines. Ow, en het is ook ontzettend lekker :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat blijkt als je het verschil niet weet tussen calorie-arm en vet. Mango is juist supergezond!

sorry hoor niet iedereen is alwetend. ik probeer ook alleen maar te helpen en mijn kennis te delen. en sta open voor verbeteringen maar niet op deze manier. laat mij niet de grond in trappen.

en ik weet best het verschil tussen callorie arm en vet volgens mij begin jij over calorie arm naar aanleiding van mijn opmerking over vet

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry hoor niet iedereen is alwetend. ik probeer ook alleen maar te helpen en mijn kennis te delen. en sta open voor verbeteringen maar niet op deze manier. laat mij niet de grond in trappen.

en ik weet best het verschil tussen callorie arm en vet volgens mij begin jij over calorie arm naar aanleiding van mijn opmerking over vet

De grond intrappen? Als ik iemand de grond in wil trappen ga ik wel heel anders te werk ;).

Als je open staat voor verbetering is het misschien verstandig om eerst wat bronnen te checken als je ergens niet zeker van bent, zo komen er geen misstanden in de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .