Ga naar inhoud

Castratie onder hypnose???


nathaliekuh

Aanbevolen berichten

Hoihoi allemaal,

ik ben voor mijn nijntje pottertje op zoek naar de beste manier om het diertje te laten castreren zodat er een vriendinnetje bij kan. maar aangezien hij al dik 9 jaar is (had hem oktober 9 jaar...) blijkt dit een beetje gevaarlijk met een volledige narcose. dus ik ben onderhand maar eens wat dierenartsen aan het afbellen...

nu had ik 1 dierenarts die het deed onder hypnose? en hier nog nooit bij een konijntje problemen mee had gehad terwijl ze het geregeld doen...

heeft iemand hier ooit al eens van gehoord?:bounce:

lijkt me een mindere ervaring voor het nijntje maar ik zou het niet weten.

groetjes nathaliekuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi zie het al voor me: zo'n slingetje voor zn koppie: je voelt je oogleden zwaar worden.... haha nee ik ben te nuchter voor hypnose denk ik.

maar als het is op zijn rus leggen kan ik ook een konijn hypnotiseren. Toffel kan ik zo op zn rug leggen (zie fotohoekje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Potter is vandaag gecastreerd....

heb dat ook echt niet gedaan onder hypnose maar ik vond het zo een raar verhaal...

vandaar dat ik even zoiets had van huh waar slaat dit op, arm diertje.

hij is daar ook niet heen geweesd hoor.

hij is bij een hele lieve DA geweesd, liever als die wat ik voorheen had... al denk ik dat pottertje zelf hem niet zo leuk meer vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .