nathaliekuh Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Hoihoi allemaal, ik ben voor mijn nijntje pottertje op zoek naar de beste manier om het diertje te laten castreren zodat er een vriendinnetje bij kan. maar aangezien hij al dik 9 jaar is (had hem oktober 9 jaar...) blijkt dit een beetje gevaarlijk met een volledige narcose. dus ik ben onderhand maar eens wat dierenartsen aan het afbellen...nu had ik 1 dierenarts die het deed onder hypnose? en hier nog nooit bij een konijntje problemen mee had gehad terwijl ze het geregeld doen...heeft iemand hier ooit al eens van gehoord?:bounce:lijkt me een mindere ervaring voor het nijntje maar ik zou het niet weten. groetjes nathaliekuh Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EliseD Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Ik ben daar denk ik te nuchter voor haha. Ik zou het niet vertrouwen in ieder geval! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Hypnose mét plaatselijke verdoving neem ik aan?? Alleen hypnose - als het al werkt - lijkt me toch niet genoeg.. Maar anders lijkt me het proberen waard eigenlijk wel, als het werkt is het een stuk minder stressvol. Weet alleen niet of ik er zo in geloof.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Nee dit is gelul!! De dierenarts bedoeld konijn op zijn rug leggen en met plaatselijke verdoving. Door het konijn op zijn rug te leggen raakt ie in een trance. Mijn advies niet doen met een konijn van 9 jaar!Het konijn kan mega in de stress schieten. ( zie ook sonia in peru) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathaliekuh Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Ik vertrouwde het ook al niet maar goed... Wie weet wat er allemaal kan tegenwoordig. vandaar dus even de vraag... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Nee dit is gelul!! De dierenarts bedoeld konijn op zijn rug leggen en met plaatselijke verdoving. Door het konijn op zijn rug te leggen raakt ie in een trance. Echt?! Dat kun je toch geen hypnose noemen?! Belachelijk zeg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Juffrouw Pluis Geplaatst: 14 januari 2010 Delen Geplaatst: 14 januari 2010 Ik kan me echt amper voorstellen dat een dierenarts dit zo noemt. Heb je hem echt niet verkeerd begrepen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 14 januari 2010 Delen Geplaatst: 14 januari 2010 hihi zie het al voor me: zo'n slingetje voor zn koppie: je voelt je oogleden zwaar worden.... haha nee ik ben te nuchter voor hypnose denk ik. maar als het is op zijn rus leggen kan ik ook een konijn hypnotiseren. Toffel kan ik zo op zn rug leggen (zie fotohoekje) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
busylizzzy Geplaatst: 15 januari 2010 Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Martin is ook pas gecastreerd toen hij 8 jaar oud was, ondertussen is hij nog een paar keer onder narcose gegaan voor haakjes op de kiesjes. Een konijnkundige dierenars met de juiste narcose kiezen. Succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathaliekuh Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Potter is vandaag gecastreerd....heb dat ook echt niet gedaan onder hypnose maar ik vond het zo een raar verhaal... vandaar dat ik even zoiets had van huh waar slaat dit op, arm diertje.hij is daar ook niet heen geweesd hoor.hij is bij een hele lieve DA geweesd, liever als die wat ik voorheen had... al denk ik dat pottertje zelf hem niet zo leuk meer vind. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten