Ga naar inhoud

Kosten castratie


tes_h

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

ik heb voor gijs 32.50 betaald en heb toevallig van de week met mn da over mijn voedster gehad en daar rekenen ze 34 euro voor. Toen ik zei dat ik dat erg goedkoop vond, moest hij lachen: wij zijn niet zo commercieel. het klopt dat je ze langer warm moet houden en het risico voller is.... en hij gaf nog wat info wat wel klopte. maar deze prijzen zijn dus zeker een uitzondering helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriendin van me kwam op 150,- uit.

80,- was het castreren, daar kwam de pijnstiller etc nog bij.

Uiteindelijk bleek er niet goed gehecht en begon het te ontstekken, hoppa weer geld er bovenop! 2 weken later overleed het rammetje

dit is balen, en zou ik ontzettend boos worden, ik zou dan nog wel een deel van je gel terug vragen niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb voor gijs 32.50 betaald en heb toevallig van de week met mn da over mijn voedster gehad en daar rekenen ze 34 euro voor. Toen ik zei dat ik dat erg goedkoop vond, moest hij lachen: wij zijn niet zo commercieel. het klopt dat je ze langer warm moet houden en het risico voller is.... en hij gaf nog wat info wat wel klopte. maar deze prijzen zijn dus zeker een uitzondering helaas

Veendam? :surprised: meest commerciƫle DA-praktijk die ik ken haha.. Of ze moeten opeens radicaal veranderd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga morgen ook eens verder rondbellen, ik zou eerst Gijs is Maart laten castereren maar ik denk dat ik het deze maand nog laat doen..

Hoe sneller, des te sneller hij gekoppeld kan worden..

Eerste prijs bij DA is 60 euro, ga gewoon eens kijken hoeveel de anderen rekenen..

aangepast door samanta1979
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Samanta1979; vraag niet alleen naar de prijzen he.. Vraag ook wat voor narcose ze gebruiken, hoe vaak ze rammetjes castreren, wat er voor en na de castratie moet gebeuren (als een DA zegt dat je konijn nuchter moet zijn voor castratie; direct een andere zoeken!) en wat de nazorg precies is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriendin van me kwam op 150,- uit.

80,- was het castreren, daar kwam de pijnstiller etc nog bij.

Uiteindelijk bleek er niet goed gehecht en begon het te ontstekken, hoppa weer geld er bovenop! 2 weken later overleed het rammetje

Dus al het geld terug en een schadevergoeding voor het verloren konijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .