Ga naar inhoud

Rucola sla?


Simoon_X

Aanbevolen berichten

rucola kregen ze hier ook soms! Maar ik gaf toen een keer en toen kreeg Mr. Jingles opeens gas bedenk ik me nu.. Dat gas was niet daardoor want voordat ik het gaf vond ik hem al een klein beetje anders maargoed, ze vriend was ook dood gegaan en hij deed alles nog goed! Later kreeg hij gas.. heeft niks met die rucola te maken hoor, maar gewoon voor de zekerheid geef ik het niet meer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe ontdek je gas ?

Als je konijn stil in een hoekje gaat zitten en niet meer wil eten & drinken.

Als hij/zij zelfs de lekkerste dingetjes niet meer hoeft.

Als hij/zij hele erge pijn heeft kan ie ook gaan knarstanden.

Hij/zij gaat vaak koud aanvoelen & er kunnen harde of krakende geluiden in de buik te horen zijn.

Lees ook maar eens onderstaande link door:

http://www.konijnen.nl/ziekten/gas.htm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kunnen er gas van krijgen, dus beter niet geven. ;)

Rucola en romaanse/romeinse sla zijn de enige soorten die ze hier wel krijgen!

Mogen ze echt romeinse sla? Had dit nog nooit gehoord, maar als het mag, voeg ik het toe aan hun menu voor wat afwisseling!

Ik vind trouwens zo'n lijsten met 'veilige' groenten heel onduidelijk... Er staat gewoon sla en kolen tussen, deze zijn idd niet giftig maar geef je best niet te veel. Vind ik eigenlijk wel verwarrend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogen ze echt romeinse sla? Had dit nog nooit gehoord, maar als het mag, voeg ik het toe aan hun menu voor wat afwisseling!

Ik vind trouwens zo'n lijsten met 'veilige' groenten heel onduidelijk... Er staat gewoon sla en kolen tussen, deze zijn idd niet giftig maar geef je best niet te veel. Vind ik eigenlijk wel verwarrend

Sorry, ik ben heel lui, maar er is een topic over groente nu hier.. Heb daar net een link gepost met een duidelijke lijst. Zal wel de laatste zijn die daar gereageert heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .