Ga naar inhoud

Weinig water


fiore

Aanbevolen berichten

Ik heb het idee dat mijn nijnen weinig water drinken.

Ik heb een middelmaat flesje en twee NHD konijntjes.

Ik denk dat er elke dag maar 3 cm uit is.

De mijne drinken de laatste tijd ook echt niet veel, maar dan denk ik nja in die witlof en wortels zit ook wel veel vocht, dus dan denk ik dat het niet kwaad kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 2 nhd'tjes en die drinken ook niet veel. Ze krijgen samen wel ongeveer 400 gr groente per dag. Die groente scheelt echt veel. Mijn rammetje is ongeveer 1 maand bij ons en hij is steeds minder gaan drinken omdat ik het groenvoer ging voeren. Hij eet nu dezelfde hoeveelheid aan groenvoer en ik zie dat de fles voller blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier drinken ze ook vrij weinig. Ik vind het wel moeilijk in de gaten houden omdat ik naast de fles (die er op dit moment niet eens hangt zie ik) ook een bakje gebruik omdat dat minder snel bevriest dan het nippeltje van het flesje. Ze krijgen hier ook veel groente en met name Chuck eet ook sneeuw. Zolang ze heerlijk actief blijven en naar me toe komen als ik naar buiten ga, maak ik me er geen zorgen over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pumbaa & Zazou wegen beide ieder rond de 2 kg.

Per dag drinken ze samen 1 fles van 600 ml leeg.

Maar ze krijgen bij mij bijna geen groenten.

Ze krijgen dagelijks vers hooi van de boer met hun portie bixjes 's avonds.

Krijgen jouw konijnen groenvoer?

In groenten zit namelijk veel vocht, waardoor ze minder drinken als ze dit vollop krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .