Ga naar inhoud

konijntjes honger?


Esjes

Aanbevolen berichten

Ik heb 4 konijntjes, en als ze allemaal volgroeid zijn zal hun gezamelijk gewicht ongeveer 7kg zijn.

Ze krijgen nu iets meer dan 100g SS per dag (7X15g=105g)

Ze krijgen ongeveer 600g groenten per dag (soms iets meer of minder)

+Onbeperkt hooi.

Als ik in de buurt van hun hok kom, staan ze meteen aan de draad en als ik hun eten in het hok zet, vliegen ze erop af, precies of ze hebben dagenlang geen eten gehad!!!

Kan het zijn dat mijn konijntjes honger hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij doen alle konijnen dat...

Hier staan ze ook altijd te springen en worden ze helemaal wild als ze eten krijgen. EN dan hebben ze gewoon nog wat hooi in hun hooiruif, dus honger zullen ze niet hebben. Zover ik weet is dat eigenlijk heel normaal.. (ze zijn gewoon heel enthousiast ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan eerder zijn dat jij een stel dramaqueens hebt die wel doorhebben dat jíj het eten brengt.. En die heeel graag nog wat meer willen. :he:

Volgens mij krijgen ze ruim genoeg én kunnen ze altijd hooi eten.. Zou me nergens druk om maken dus. Je zou wel meer groente kunnen geven als je echt het idee hebt te weinig te geven, dat vult wel maar maakt niet dik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben wel altijd al staan springen voor hun eten, maar de laatste tijd is het gewoon veel erger geworden. Misschien dat ze wat meer op hun gemak zijn bij elkaar, mijn gewoontes ook wat beter leren kennen en dus weten dat ze eten mogen verwachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier zijn ze ook rijp voor de toneelschool hoor..;) zodra je aan komt lijkt het alsof ze al weken niet gegeten hebben... is de schaal leeg, en kom je weer langs, dan wordt hetzelfde toneelstukje opgevoerd...hahah

kan ik alleen maar op zeggen.....Precies wat je zegt!!!!:mdr:

Het zijn gewoon een stelletje acteurs en actrices:whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .