Ga naar inhoud

Prijs van goed konijnenvoer


gerjanne

Aanbevolen berichten

Wat versta je onder 'goed' konijnenvoer?

Mijn 4 nijnen krijgen biks van Versele-Laga (Hobby plus) ze doen het hier uitstekend op, mooie glanzende vachten en ze zijn nooit ziek. Kost me ongeveer 10€ voor een zak van 25kg.

Heb vroeger ook ss gegeven omdat één van mijn nijnen als hij kleintjes was nogal gevoelige darmen had maar dat is nu voorbij. De ss vond ik in ieder geval erg duur, dat was toen rond de 40€ voor een zak van 10kg. Als je gewoon gezonde nijnen hebt is het niet nodig om ss te voeren, ze kunnen het prima op andere (goedkopere) biks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 jaar gemengd voer en je wil niet weten met wat voor ellende ik hier nu zit. Zou dus in elk geval voor een goede biks (Hope Farms Super Trio is goede biks voor een goede prijs) met een goede samenstelling kiezen.

Science Selective is erg prijzig maar z'n geld meer dan waard, het is ook een aanrader om het uit Engeland (www.thehayexperts.co.uk) te bestellen, dan is het véél goedkoper. Zeker als je een grote hoeveelheid neemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .