Ga naar inhoud

Konijn en luchtwegen


andremiranda

Aanbevolen berichten

Hallo BB'ers,

Ik ben meer een medelezer in plaats van een poster, maar zit nu toch met iets in mn maag.

Mijn ram heeft wel vaker last van snot, dit is voor mij helaas niks nieuws.

Echter, nu hoorde ik hem sinds gisteren aan 1 stuk door knorren/hijgen alsof hij hardstikke "vol" zit. Het klinkt gewoon hardstikke zielig en dat is het volgens mij ook.

Heb hem na gekeken, maar heeft dit keer geen last van snot. Wel klinkt hij net als een mens die niet goed lan ademen als ie verkouden is.

Morgenvroeg maak ik direct een afspraak met de dierenarts om langs te komen.

Zijn eetlust en bewegingen zijn normaal gelukkig, maar wat het nu precies is?

Heb helaas ook geen thijm en rozermarijn in huis, dit helpt toch vaak ook voor de luchtwegen?

Hebben jullie advies of informatie wat dit precies kan zijn?

Ik vind wel dat ik een konijnkundige dierenarts heb, alleen dit is ook nieuw voor mij en wil wel een goede diagnose en medicijnen.

Liefs Miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dollie, heel erg bedankt voor je aanbod, heb hem in iedergeval extra groen gedaan. Dacht, misschien is dat wel prettiger nu. Morgenvroeg haal ik sowieso verse tijm, denk dat ie 1 nachtje wel red zo met ander groen.

Op de tocht staat ie nu niet echt, hun hok is gedeeltelijk dicht middels plexi glas nu.

Ik baal echt dat het zondag is en de DA dicht is, kwam net buiten, windstil en hoor alleen maar gehijg en geknor van mn lieve ram. Bah!

En weet verder nog steeds niet van hoe en wat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .