Ga naar inhoud

Lani's tandjes deel 3


Lani_Nessa

Aanbevolen berichten

Maandag had ik een afspraak met Inge Thas om eens naar Lani haar tandjes te laten kijken.

Ze waren weer even lang als de vorige keer dat ik ze heb laten slijpen en wou toch graag eens een second opinion.

ik zag het ni zitten om elke maand te laten slijpen en dacht dat verwijderen de oplossing was.

Niet dus!

Lani is er maandag op dinsdag een nachtje/ dagje gebleven zodat ze onder kalmering radiografisch een foto konden nemen.

Daaruit bleek al snel dat de kiesjes mooi stonden en de snijtandjes ook. ze waren een beetje lang maar ze stonden mooi op elkaar en slijten dus ook af.

waarschijnlijk heeft ze ergens tegen gebotst en haar tandje wat gebroken zodat het losser stond en minder afslijt. Even afwachten dus.

Wat ze wel merkte was dat ze enorm kleine keuteltjes had...

heb dus ook ciseral meegekregen om 2 keer per dag toe te dienen.

Een onverwachte diagnose maar eind goed al goed :-)

:party:

en ik ben blij met deze second opinion :-) nu tenminste het gevoel dat er deftig naar haar is gekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 10 maanden later...

Het is nu ongeveer een jaar geleden dat bij Lani haar tandprobleempjes zijn begonnen en wat blijkt!

We zitten opnieuw in de miserie :s

Lani mist nu rechts onderaan een tandje (het stiftandje staat er nog) en haar bovenste tandjes zijn opnieuw telang.

of beter ze waren opnieuw te lang.

ik heb deze week haar tandjes laten bijslijpen.

Ik ben wel niet naar Inge gereden deze keer. dus geen plaatjes laten nemne maar vind het wle bizar

ze konden mij ook niet zeggen of het tandje volledig weg was of dat er nog iets staat en of het dan ook gaat teruggroeien.

ik hoop eerlijk gezegd op het laatste dan hoef ik denk ik maar een paar keer bij te laten slijpen en dan komt alles hopelijk weer in orde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .