Lani_Nessa Geplaatst: 25 november 2009 Delen Geplaatst: 25 november 2009 Maandag had ik een afspraak met Inge Thas om eens naar Lani haar tandjes te laten kijken.Ze waren weer even lang als de vorige keer dat ik ze heb laten slijpen en wou toch graag eens een second opinion. ik zag het ni zitten om elke maand te laten slijpen en dacht dat verwijderen de oplossing was.Niet dus! Lani is er maandag op dinsdag een nachtje/ dagje gebleven zodat ze onder kalmering radiografisch een foto konden nemen.Daaruit bleek al snel dat de kiesjes mooi stonden en de snijtandjes ook. ze waren een beetje lang maar ze stonden mooi op elkaar en slijten dus ook af.waarschijnlijk heeft ze ergens tegen gebotst en haar tandje wat gebroken zodat het losser stond en minder afslijt. Even afwachten dus. Wat ze wel merkte was dat ze enorm kleine keuteltjes had... heb dus ook ciseral meegekregen om 2 keer per dag toe te dienen. Een onverwachte diagnose maar eind goed al goed :-) en ik ben blij met deze second opinion :-) nu tenminste het gevoel dat er deftig naar haar is gekeken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FemkeS Geplaatst: 25 november 2009 Delen Geplaatst: 25 november 2009 Dat is goed nieuws! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lani_Nessa Geplaatst: 26 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2009 ja ik ben ook blij met het nieuws.en de ciceral drops vind ze blijkblaar lekker smakken dat ze doet als ze het krijgt :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 29 november 2009 Delen Geplaatst: 29 november 2009 :party:Super nieuws! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joseeke Geplaatst: 30 november 2009 Delen Geplaatst: 30 november 2009 Dat is idd goed nieuws!Gelukkig dat het helemaal goedgekomen is Nu ben je weer helemaal gerustgesteld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lani_Nessa Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2009 het is nog niet volledig in orde maar we zijn de goeie richting aant uitgaan.de tandjes zijn nog wat lang maar da zou dus vanzelf moeten inkorten. en dan haar keuteltjes nog een beetje te klein maar ook dat gaat de goeie richting uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 30 november 2009 Delen Geplaatst: 30 november 2009 Dat is idd fijn nieuws :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
busylizzzy Geplaatst: 30 november 2009 Delen Geplaatst: 30 november 2009 Fijn! Dat ze maar snel helemaal opgeknapt mag zijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lani_Nessa Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2009 mercie :-) en ze heeft nu eindelijk door dat veel aandacht van het vrouwtje ook leuk kan zijn dus crosst ze achter mij aan als een hondje hihi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sofie** Geplaatst: 30 november 2009 Delen Geplaatst: 30 november 2009 Inge is the best!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lani_Nessa Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2009 Zeker weten! we stonden echt verbaasd over haar uitleg en de tijd die ze uitneemt om haar grondig te bekijken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 30 november 2009 Delen Geplaatst: 30 november 2009 En je vriend zal ook wel blij zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lani_Nessa Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2009 jaja die is ook blij ;-) al vond hij het niet zo leuk dat ze niet terug mee naar huis ging maandag... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lani_Nessa Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 we zijn nu ruim anderhalve maand later en met haar tandjes is nog altijd alles goed :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 22 december 2009 Delen Geplaatst: 22 december 2009 Mooi zo! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lani_Nessa Geplaatst: 22 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2010 Het is nu ongeveer een jaar geleden dat bij Lani haar tandprobleempjes zijn begonnen en wat blijkt!We zitten opnieuw in de miserie Lani mist nu rechts onderaan een tandje (het stiftandje staat er nog) en haar bovenste tandjes zijn opnieuw telang.of beter ze waren opnieuw te lang.ik heb deze week haar tandjes laten bijslijpen.Ik ben wel niet naar Inge gereden deze keer. dus geen plaatjes laten nemne maar vind het wle bizar ze konden mij ook niet zeggen of het tandje volledig weg was of dat er nog iets staat en of het dan ook gaat teruggroeien.ik hoop eerlijk gezegd op het laatste dan hoef ik denk ik maar een paar keer bij te laten slijpen en dan komt alles hopelijk weer in orde. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten