Ga naar inhoud

Konijntjes aan de ouzo??


Chewie

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn konijntjes net een stukje venkel gegeven, en daarna kreeg ik een kusje van ze. En omdat ze zo naar anijs ruiken, kreeg ik meteen een ouzo-associatie (ik ga vaak naar de griek). Net of mijn konijntjes aan de drank zijn :mdr:

Als ik ze pepermunt heb gegeven, is het altijd net of ze hun tandjes gepoetst hebben! Heerlijk minty fresh! :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht al!! je geeft ze toch geen pepermunt uit een rolletje?? :$

nee, natuurlijk niet. Ze krijgen inderdaad gewoon blaadjes van het kruidenplantje en geen snoepjes. Mijn hamster kreeg vroeger wel van die hamstersnoepjes, en de konijntjes in het begin ook. Maar ik vind het veel leuker om ze groenten, kruiden en fruit te geven. :yes:

Als ik bij mijn ouders ben zeur ik ook altijd om een tak van de appelboom, dat vinden ze ook erg lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snij er altijd een stuk vanaf, maar ik geef zowel de stengels als de knol zelf. Soms zitten er bijna geen stengels aan, ligt eraan waar ik het gekocht heb. Er staat ook een lijst op BB met dingen die konijntjes wel of niet mogen eten, daar kijk ik zelf ook altijd naar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .