Ga naar inhoud

Wanneer het hoofdje weer recht??


erinna

Aanbevolen berichten

heee bbers:P

Jullie weten dat mijn konijntje aanstaande dinsdag 3 weken ziek is... ze heeft of een midden oorontsteking of e cuniculi.

Nou vroeg ik me af wanneer haar hoofdje ongeveer weer recht kan gaan staan..

en verder gaat alles goed met haar hoor ze gaat enorm vooruit! maar af en toe als ze eventje lekker lang uit gaat liggen laat ze wel eens wat knarsentanden horen en dan hoor ik het 2 a 3 keer en dan net meer.. wat kan dit zijn... heeft ze dan nu pijn of is ze gewoon gelukkig want eerst is ze lekker vrolijk aan het rennen enzo??

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet binnen welke termijn precies verandering zou kunnen optreden t.a.v. de stand van het hoofdje. Wel weet ik dat een konijn dat E.C. heeft gehad (en zelfs dit is niet helemaal goed uitgedrukt, want E.C. gaat nooit helemaal weg, maar kan hoogstens 'onderdrukt' worden met de juiste medicatie) hier een scheef hoofdje aan kan blijven houden. De dierenarts (kliniek Wilhelminapark in Utrecht) heeft mij eens de contactgegevens van een dierenfysiotherapeut gegeven toen één van mijn konijnen E.C. had. Konijnen met een blijvend scheef hoofdje kunnen nl. geholpen worden met fysiotherapie. Op de site van deze kliniek kun je lezen dat deze behandeling doorgaans wordt aangeraden in geval van E.C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .