Ga naar inhoud

Nu Mis dior in haar eentje is..


Cisl0oveGeryon

Aanbevolen berichten

verveelt ze zich natuurlijk heel erg! En ze zit ergens waar we eigenlijk alleen maar komen als we haar eten geven enzo. En met speeltjes speelt ze niet.. Nu was mijn vraag, een nieuw konijntje mag pas na een half jaar las ik van Cindy, dus wat moet ze in heemelsnaam die half jaar doen in der uppie? Vind ik echt zielig.. Ik denk een knuffeltje ofso? Heeft iemand de link waarin staat hoe je een knuffel konijnvrij kan maken zegmaar? Ik weet niet hoe je dat op moet zoeken...

Maar mischien ga ik nu wel een beetje te ver vooruit! Het kan nog zijn dat ze ziek word... Maar nu is ze nog gezond!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een playboy knuffeltje (had een vriend van mij gewonnen op de kermis) die heb ik er gewoon in gedaan toen bij mijn ram, want zijn vrouwtje was toen overleden en hij was te eenzaam. En moorde het halve knuffeltje uit door erop te gaan rijden en aan te trekken, hij haalde al het spul eruit en liet het liggen hij at het niet op en nou zit hij met een vriendinnetje knuffeltje blijft bij hun en alles trekken ze eruit maar eten niks op. Heb er zelf ook niet bij nagedacht. Als ze het op aten merkte ik het wel, maar aangezien het altijd door het hele hok ligt en die knuffel al bijna helemaal leeg is haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een knuffel is super handig!! Wat je ook kan doen is meer dingetjes in ze hok leggen zodat het wat behagelijker voelt voor je konijn en pak hem minstens 3 x per dag op dat bouw je dan af ! Dus bijv week1: 3 x per dag week2: 2 en heel eventjes per dag week3: 2 x per dag enz enz..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .