Ga naar inhoud

Wanneer nijn weer naar buiten na casteratie


Siska

Aanbevolen berichten

Kuif is afgelopen vrijdag gecastereerd. We hebben hem toen op vrijdag en zaterdag in een grote hondenbench in de kamer gehad.

Aangezien Kuif een buitenkonijn is, hebben we hem zondag in de koelere bijkeuken gezet.

Wanneer kan hij weer in zijn buitenhok gezet worden?

(Natuurlijk wel op handdoeken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was zou ik daarmee wachten tot hij weer helemaal genezen is.

Op handdoeken lijkt me namelijk veel te kou nu. Maar ik denk dat anderen je hier meer over kunnen vertellen.

Dat van die handdoeken had ik ook in gedachten. Aan de andere kant moet hij natuurlijk niet teveel wennen aan de binnentemperatuur.

Omdat hij in een bench zit, laat ik de bench 's avonds vaak openstaan zodat hij er even uit kan.

Over een week moeten de hechtingen eruit zijn. Misschien is het dan een goed moment om hem weer buiten te zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, dat is goed te horen.

Nu weet je tenminste zeker dat het goed komt als hij straks buiten is, omdat de dierenarst het nu zelf heeft gezegd. Als ik jou was zal ik Kuif dan nu ook alvast in een koelere ruimte gaan zetten, zodat de overgang van binnen naar buiten niet te groot wordt voor hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .