Ga naar inhoud

Castratie: Spannend


nonneponnn

Aanbevolen berichten

bij ons is het vriendinnetje er al!! ze zitten geduldig te wachten tot ik ga koppelen.....

maar ik twijfel zooo erg!! iedereen hier op BB zegt 2 weken kan makkelijk, maar 2 DA-en zeggen pas na 2 maanden....tja wie geloof ik dan en wat doe ik?

vind het nu zo zielig als saartje nog lang in het eigenlijk te kleine hok moet blijven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijnen buiten zitten ook echt altijd in de ren haha. Het zal ze een worst wezen of het regent, waait of sneeuwt.

Fijn dat hij zo goed eet en keuteld! dat is dan weer mooi een zorg minder.

Leuk hoor straks een vriendinnetje! dan zal hij niet zo saggo meer zijn haha.

Succes alvast met de koppeling als je een mooie dame gevonden hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha bedankttt :D

Ik maak me wel zorgen hoe ik dat moet doen om hem weer naar buiten te doen.

Het is binnen natuurlijk een stuk warmer,, zit ik me daar weer druk om te maken.

Misschien wordt het deze week idd weer wat warmer.. hopen dan maar :D

Zijn wondje ziet er ook goed uit, zijn groente laat hij nog staan, terwijl hij hier meestal op af vliegt.. gelukkig eet hij zn hooi en brokken wel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond het ook niks hoor om hem weer buiten te doen, was bang voor de wond en de kou ineens.

ik heb vandaag pas de handdoek uit het nachthok gehaald haha

frank vond het heerlijk weer buiten!! ging meteen rennen en spelen met zijn buis.

ik denk dat mijn zorgen (en de jouwe) een beetje overbodig zijn maar ik snap het wel hoor.

het komt helemaal goed joh!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .