Ga naar inhoud

Kruiden


Jimmy&Nijn

Aanbevolen berichten

tja die turkse of marrokaanse (of iraanse, of egyptische etc) winkeltjes zijn fantastisch. Toen ik nog in Amsterdam woonde kocht ik daar altijd mn kruiden en mn fruit. Echt supergoedkoop en gewoon prima spul. Ook ging ik vaak om een uurtje of 4 naar de markt, dan krijg je veel voor weggeefprijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb wel dit gevonden bij een beschrijving van mariadistel:

Klinisch is er weinig evidentie voor belangrijke neveneffecten. De toediening van hoge doseringen gedurende korte tijd aan muizen, ratten, konijnen en honden bleek geen nevenwerkingen te geven, en ook langdurig gebruik bleek (in studies met ratten) geen aanwijzingen voor toxische effecten te geven.

Maar dat het niet giftig is betekent niet meteen dat het goed voor ze is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mariadistel is een distel...en dat betekend dat het stekels bevat. Ingeval van de mariadistel is dat een serieus probleem waarbij dieren die het niet gewent zijn dergelijk voedsel te krijgen het dus al snel niet meer hoeven vanwege de stekels. Cavia's kunnen er abcessen van krijgen....lijkt mij konijnen hetzelfde probleem.

Ik weet zelfs van een liefhebber dat de chins er bang van werden en eetproblemen kregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .