Ga naar inhoud

Allebei mee?


Leonie83

Aanbevolen berichten

28: Is veel,maar een DA is duur,en het is wel een hele goede prijs (bij de mijne is het 35).

Nee,ik zou niet allebei de konijnen meenemen,tijdens de enting is hij toch minstens een minuutje alleen..

Ik zou het niet doen,er is weinig reden voor..

Zolang zullen ze niet gescheiden blijven,toch..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maggy, je moet niet zomaar advies geven als je niet weet waar je het over hebt..

Je kunt ze beter wel allebei mee nemen, dat scheelt vaak toch stress als ze samen zijn.

waarom zou ze het niet weten waar ze het over heeft?? ik vind echt een super arrogante opmerking.

ik heb geen problemen gehad toen ik nijn naar de spoed kliniek nam.

weet ik nou ook helemaal niks van mijn eigen beesten??

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom zou ze het niet weten waar ze het over heeft?? ik vind echt een super arrogante opmerking.

ik heb geen problemen gehad toen ik nijn naar de spoed kliniek nam.

weet ik nou ook helemaal niks van mijn eigen beesten??

Zo bedoelde ik het niet, maar snap dat het zo overkomt nu ik het zo lees. Dat was niet mijn bedoeling, Maggy. Natuurlijk is het geen ramp om je konijnen gescheiden mee te nemen (al lees ik dat Jossie en Freddie na een apart bezoekje aan de DA wel gaan vechten...) maar het is wel zo dat ze steun aan elkaar hebben en dat het stress scheelt. 'Er is weinig reden voor' zoals Maggy zegt klopt dus ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo bedoelde ik het niet, maar snap dat het zo overkomt nu ik het zo lees. Dat was niet mijn bedoeling, Maggy. Natuurlijk is het geen ramp om je konijnen gescheiden mee te nemen (al lees ik dat Jossie en Freddie na een apart bezoekje aan de DA wel gaan vechten...) maar het is wel zo dat ze steun aan elkaar hebben en dat het stress scheelt. 'Er is weinig reden voor' zoals Maggy zegt klopt dus ook niet.

Sorry voor mijn te snelle reactie hiervoor.

Excuses aanvaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal idd ook per koppel verschillen.

Ik heb hier een paar bange poeperds en die gaan dus het liefst in elkaar zitten :he:

Maar goed als het echt spoed is en ik krijg er maar 1 te pakken dan neem ik ze ook apart mee hoor.

Mijn ervaring is iig dat ze meestal wel steun zoeken bij elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het spoed is dénk ik niet eens aan zulke dingen.. Zal niet voor het eerst zijn dat ik met een bloedend konijn op schoot in de auto spring.. Zonder vervoersmandje of wat dan ook, nog half in pyjama.. :whistle2: Anders gaan ze allebei mee en ze zitten niet eens samen hier. Maar eigenlijk moeten ze ook altijd tegelijk heen, als het geen spoed is. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt er bij mij aan of ik ze beide meeneem of niet.

Als Zazou naar de DA moet, neem ik Pumbaa ook mee.

Maar als Pumbaa naar de DA moet, Zazou niet.

Zazou raakt ontzettend gestresst van een ritje naar de DA, dus als het niet nodig is neem ik hem dan ook niet mee.

Pumbaa is lang niet zo gestresst & blijft vrij relax. Leuk is anders, maar hij zit niet te hyperen in tegenstelling tot Zazou.

Als Pumbaa meegaat met Zazou blijft Zazou ook een stuk rustiger.

Het hangt dus ook grotendeels van het karakter van je konijnen af.

De transportbox zet ik op de passagiersstoel naast mij (de bestuurder).

Zo kan ik ze goed in de gaten houden tijdens de rit & staan lekker stabiel daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem mijn konijnen in principe altijd met zijn tweetjes mee. Behalve als er spoed is of als één van de twee een nachtje moet blijven.

Samen in de mand bij het voeteinde van de pagagiersstoel en dan klem zetten zodat de mand geen kant op kan.

Enne ik moet altijd alleen naar de dierenarts :$ vriendlief voelt zich zelf zo lullig als de DA de konijntjes omroept Jip en Cato Huppeldepup (achternaam van mij) hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .