Ga naar inhoud

science selective waar kopen?


roosjerobijn

Aanbevolen berichten

Mijn voorraad SS begint aardig te slinken en ik ben een beetje aan het rondkijken op internet waar ik het beste een nieuwe 10 kg. zak kan kopen.

Iemand een goed idee? Woon in het noorden als ik zie wat er aan verzendkosten bij komt dan kan ik het net zo goed hier in de winkel voor 48,- kopen geloof ik.

Ben er destijds voor naar Emmen gereden daar was het geloof ik 37,-

B.v.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb ik laatst ook een topic over gezien: http://www.bunnybunch.nl/community/voeding/26021-science-selective-welke-prijs-waar.html

Daar geeft iemand een link naar http://www.dannys-stuntpaleis.nl/

Ik zie dat een zak van 10 kg inmiddels € 39,95 kost, maar bij een bestelling vanaf € 50,- geen bezorgkosten.

Op de homepage staat wel "Bij ons betaald u geen verzendkosten..."

Dat wekt bij mij niet echt een goede indruk maar goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat in de voorwaarden dat je binnen 3-5 werkdagen krijgt.

Ik heb 30-08 besteld.

Ik heb na 2 weken gebeld. Toen zei hij: Ja, de voorraad is op.

Dus ik zei: Waarom heb je dat niet eerder gemeld?

Ja, hij wist het niet..

Vaag dus..

Nu mail ik hem regelmatig, maar krijg steeds hetzelfde mailtje terug:

"De voorraad is op. Er is vertraging!"

Heb nu een aantal keer gemaild dat ik mijn geld terug wil (71 euro).

Maar daar reageert hij niet op.

Op zijn site staat zelfs ook nog dat de SS op voorraad is... en hij heeft zijn prijs verhoogd....

En hij neemt zijn telefoon ook niet meer op...

aangepast door Sabbie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat in de voorwaarden dat je binnen 3-5 werkdagen krijgt.

Ik heb 30-08 besteld.

Ik heb na 2 weken gebeld. Toen zei hij: Ja, de voorraad is op.

Dus ik zei: Waarom heb je dat niet eerder gemeld?

Ja, hij wist het niet..

Vaag dus..

Nu mail ik hem regelmatig, maar krijg steeds hetzelfde mailtje terug:

"De voorraad is op. Er is vertraging!"

Heb nu een aantal keer gemaild dat ik mijn geld terug wil (71 euro).

Maar daar reageert hij niet op.

Op zijn site staat zelfs ook nog dat de SS op voorraad is... en hij heeft zijn prijs verhoogd....

En hij neemt zijn telefoon ook niet meer op...

Sabbie, kun je je geld niet via de bank terug vorderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dat kan niet. wat je moet doen is hem mailen dat hij in gebreke blijft dat je volgens de wet kopen op afstand recht hebt op geld terug. check ondertussen even of de site is aangesloten bij een thuiswinkelorganisatie. zo ja, dan ,moet je in de je mail aangeven dat je daar een klacht neer gaat leggen.

zo nee, dan kun je het beste in je mail aangeven dat je je geld binnen bv 8 dagen op je rekening wilt en dat je anders juridische stappen onderneemt. dat doe je wss niet, maar met dreigen kom je een heel eind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie inderdaad staan:

Levertijd

Vrijwel alle artikelen leveren wij uit voorraad. U heeft uw bestelling dan ook in de regel binnen 2-4 werkdagen al in huis. Is er sprake van een langere levertijd, dan is dit in de shop bij het artikel vermeld. Bovendien nemen wij daarover altijd even contact met u op.

Wat erg!!! Heel erg bedankt voor de waarschuwing!!!!!!!

Iemand nog wel een betrouwbaar adresje?

Zag dat er een dierenbenodigdhedengroothandel in Groningen is. Hebben ze het daar? Weet iemand dat? En zo ja, is het daar echt goedkoper?

B.V.D.

aangepast door roosjerobijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij (bij mijn bank wel) kun je dat geld wel terug halen hoor!!!

ik heb het weleens gehad en toen moest ik het rekening nummer geven waar het geld heen is gegaan en werd het terug geboekt!!

bij mij kon het tot 3 weken na de betaling....

hoop dat het jou ook lukt!!!

succes!

ik kom trouwens uit omg rotterdam en koop hier steeds 1,5 kilo. voor 7 euries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag dat er een dierenbenodigdhedengroothandel in Groningen is. Hebben ze het daar? Weet iemand dat? En zo ja, is het daar echt goedkoper?

B.V.D.

Welke bedoel jij? (Weet niet of er meer zjin hoor..) Ik ken Pets XL wel.. Daar hebbenz e het wel, een lid van hier heeft het ook eens gekocht daar. Als ik straks alleen nog SS ga voeren haa lik het denk ik ook daar weg. Volgens mij (maar weet het écht niet zeker meer) was het daar maar 32 euro nl.. Je moet wel een KvK registratie hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Sabbie anders moeten we eens kijken ik heb mijn 2 zakken ook nog neit gehad alleen een mailtje dat hun voorraad op is. Als we nog meer BBers hebben maken we een mail vanuit een aantal mensen. Komt misschie nwat sterker over. Dan lijkt het of we elkaar al eaan het verenigen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoe is het nu?

Hebben jullie het inmiddles ontvangen?

Ik zag net:

http://shop.chewies-online.nl/produkt_detail.asp?GroepB_code=&GroepC=&ARINTNUM=39420&merk=&zoekstring=&page=

Hebben jullie daar al eens besteld?

37,99 per 10 kilo en 2,95 verzendkosten vond ik wel scherp.

En Dollie bedankt! Zal zoeken of iemand een pasje heeft, of kom jij er binnenkort, dan kan ik met jou samen misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen pasje...

Weet je wat ik heb gedaan? Ik heb de dierenwinkel hier in het dorp opgebeld en verteld dat ik dit voer SS (wat zij niet verkopen) elders 10 kg. voor 37,95 kan krijgen of zij het daar ook voor konden leveren. Hij belde net terug dat hij het voor 39,99 kan leveren, woensdag is het er!!!

Dus dit doe ik eerst, kan ik weer even vooruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .