Ga naar inhoud

hoera! Tinka drinkt uit fles :)


Suzimoo

Aanbevolen berichten

Ja, ik was ook bang dat ze het niet zou leren. En ik kreeg de tip om banaan aan de drinktuit te smeren, maar ja.. ze eet geen banaan. Dat hielp dus niet. En toen ze een keer onder de tuit lag met haar kopje heb ik in het flesje geknepen om water op haar te druppelen.. hielp ook al niet.. maar goed, gelukkig dat ze het nu zelf doet, kunnen de bakjes weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmmm... misschien heb ik te vroeg gejuigd.. de twee bakjes stonden dus heel de dag leeg omdat ik ze was vergeten te vullen. Toen ik rond half 8 een bakje vulde met water gingen ze er meteen om vechten. Vervolgens vulde ik ook het tweede bakje en toen hingen ze allebei een volle twee minuten met hun kopje in het bakje. Het leek er dus op alsof ze vreselijke dorst hadden.. dat is nu ook weer niet de bedoeling! Of moet ik gewoon doorzetten? Ik ben zo bang dat ze dan niet genoeg binnen krijgen.

aangepast door Suzimoo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het gewoon, ook zou ik de groente erg nat maken ;)

(als je groente geeft)

Probeer ook eens de fles voor hun bekje te doen en dan in de fles knijpen

of boven het hoofdje knijpen dan wordt hun gezicht nat en zijn ze nieuwschierig en gaan ze kjken wat het is en dan vinden ze het hopelijk uit, als je begrijpt wat ik bedoel :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .