Ga naar inhoud

SuperGezondeGroente


Snowy&Witje

Aanbevolen berichten

HoiHoi!

ik was gister naar de markt en heb toen ook ff voor Witlof gezocht, alleen kon het niet vinden dus blijkbaar is het hiet jammergenoeg niet meer..

De andijvie is er ook niet meer, omdat de tijd er niet meer voor is,

of hoe je dat ook maar mag zeggen:mdr:

Alleen als je vaak naar gezonde groentelijsten kijkt voor konijnen, staat er vaak iets achter, dus bv: met mate

en dat soort dingen

Wat ik begrijp mogen ze onbeperkt: Witlof, andijvie, wortelloof en Peterselie.

Peterselie is er hier het hele jaar, wortelloof is net afgelopen, het seizoen, omdat er geen wortels meer zijn, andijvie is ook net afgelopen en Witlof is er niet.

Maar wat is nog meer een gezonde groente die ze onbeperkt mogen

Mijn nijnen krijgen vandaag al: 11 takjes Peterselie, en wou wel eens iets anders geven..:mdr:

Groetjes Wissem

Link naar reactie
Delen op andere sites

die bladeren voor de pasta zijn inderdaad basilicum. radijs is volgens mij nogal een dikmaker, aangezien het een knol is en die nogal calorierijk zijn vaak. de loof van de radijs mogen ze volgens mij in ieder geval wel, en basilicum ook inderdaad. en wat voor groenten zijn er nog meer te krijgen waar jij woont? Want als je daar een lijstje van geeft, dan kunnen wij misschien kijken wat er zoals tussenzit voor je nijnen. want ik kan wel vanalles gaan roepen, maar in tunesie is het toch niet hetzelfde als hier met beschikbaarheid enzo, denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet echt zo van wat ze 1,2,3 hier hebben.

Je mag van mij wel een lijstje maken met veilige groentes die ze onbeperkt mogen en daar red ik me hopelijk wel mee en kijk ik zelf wat ze hier hebben.

Basilicum is hier wel is dat een veilige groente die ze onbeperkt mogen?

Als ik dan bijv. elke dag radijs ga geven, hoeveel max.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het makkelijker om te kijken wat voor groente ze bij jullie hebben en dan te kijken op de lijst wat ze mogen en wat niet...

Het is zo lastig om vanuit hier te weten wat voor groente er allemaal in tunesie is!!

Dat is natuurlijk ook nog een idee!

Je gaat gewoon met je fototoestel naar de markt en dan kijken we wat voor dingen ze daar hebben die je aan je konijnen mag geven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .