Ga naar inhoud

Gescheet


Snowy&Witje

Aanbevolen berichten

Hoi, mijn voedster Snowy heeft altijd, als ik haar optil, hoor ik eet soort zacht gescheet en volgensmij komt dit geluid uit haar buik.

Dit gescheet hoor ik alleen maar als ik haar optil 's middags want dan haal ik haar in huis, naar beneden omdat het buiten te warm is.

en dan kruipt ze helemaal in elkaar en pak ik haar en hoor je dat schetende geluid,

Wie weet wat dit kan zijn?

alvast bedankt voor de reacties:mdr:

Groetjes Wissem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maarre t was uiteraard een serieuze vraag.. Ik kan deze helaas niet beantwoorden..keb het nooit meegemaakt... misschien kan je het een keer aan je dierenarts vragen.. als je nijn verder gezond is en gewoon keutelt, lekker eet en drinkt en vrolijk rond huppelt zou ik me niet al te druk maken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor bij Nijn en Minky ook wel eens geluidjes vanuit de buik, een soort gerommel (kllinkt een beetje hetzelfde alsof bij jezelf je maag 'rammelt'), maar dit is dan als ze aan het drinken zijn, dan hoor je het water door hun lijfje lopen als het ware...

Ik heb het nooit gehoord bij het oppakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijnen *grommen/brommen* toch ook wel eens als ze het ergens niet mee eens zijn?

Als ik Louie op wil pakken maakt hij dat geluidje soms ook wel eens en dat klinkt wel een beetje als een scheet.. dan blazen ze lucht door hun neusje en dat klinkt een beetje alsof je een g-klank door je neus probeert voort te brengen (vage uitleg, ik weet)

Als je het niet vertrouwd zou ik het gewoon 'ns aan de DA vragen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .