Ga naar inhoud

takkies


Snowy&Witje

Aanbevolen berichten

Ik heb echt niks aan te site, je kan artikelen lezen, hoe je bijv. je hond huisregels aanleert, wat goed is voor je kat zijn gezondheid (inverband met zijn eten) en wat je nodig hebt/moet weten als je een nieuwe kat hebt of neemt,

Dat was de 1e pagina

en zo kun je door naar pagina 2 :P (Ik vertaal het niet, maar kan arabisch, beetje bij beetje, ben nog beginner.. alleen snap al veel )

volgens mij kun je naar het forum

je moet dan naar vee

en dan naar konijnen, misschien kun je hier wat vinden over wat voor takjes

tis maar een idee misschien kun je zelf zoeken naar een forum oid

over konijnen

de planten in tunesie zijn natuurlijk heel anders dan hier,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier is van dat forum een site over konijnen http://www.ourpetclub.com/vb/-t3694.html

ze hebben echt precies de zelfde info als BB hier een stukje:

تعتبر هذه النقطة من أهم العناصر لنجاح مشروع الأرانب حيث أنه على المربى أن يشترى القطيع من مصدر موثوق منه لضمان نقاوة السلالة ، وتفحص الأرانب جيداً عند الشراء ويراعى الآتى :

1- أن تكون الأرانب ذات صحة وحيوية جيدة ولايظهر عليها أى هزال .

2- أن تكون الأعين نظيفة لامعة خالية من الإفرازات أو الدموع .

3- أن يكون الشعر ناعم ونظيف ولامع .

4- أن يكون الجلد خالى من الجروح والخراريج أو الجرب .

5- أن تكون الأذن نظيفة خالية من التصمغ

Hoe het moet zijn als je het konijn koopt, schoon ogen, oren enzo :P vet grappig..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff vertaald:bounce:

Is dit punt van de belangrijkste elementen van succesvolle ontwerp konijnen als jam kopen gehouden van vertrouwde bron om te zorgen voor maximale druk en er goed uitzien wanneer u inkoop- en konijnen rekening: 1. konijnen met goede gezondheid en de vitaliteit ولايظهر alle armen zijn.

2. worden schone ogen Glazuur vrij van thrush of tranen.

3. de haren is prima, schoon glanzend.

4. de huid is vrij van wonden abscesses of scabies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff vertaald:bounce:

Is dit punt van de belangrijkste elementen van succesvolle ontwerp konijnen als jam kopen gehouden van vertrouwde bron om te zorgen voor maximale druk en er goed uitzien wanneer u inkoop- en konijnen rekening: 1. konijnen met goede gezondheid en de vitaliteit ولايظهر alle armen zijn.

2. worden schone ogen Glazuur vrij van thrush of tranen.

3. de haren is prima, schoon glanzend.

4. de huid is vrij van wonden abscesses of scabies.

haha leuk joh zo;n vertaal machine. snap dr nu net zveel van als het stukje van snowy en witje. weet nu alleen ook dat het echt over een konijn gaat:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat was dat schaap, ze bracht mijn schaap terug omdat we hier geen goeie plek voor hem hebben, heb wel wat foto's maar niet van het uitlaten ;)

Methet slachtfeest :$ krijgen wij ons schaap ruim van te voren miss 1 week en laten we hem ook dagelijks een paar keer uit aan een touw, echt vet mooi is dat al die schapen en dan laten we ze los op een stuk grasveld (hele lange gedroogde gras)

Link naar reactie
Delen op andere sites

das meer, gedroogde tarwearen..

en dan maak ik wel uitlaat foto's en zal ik ze hier plaatsen, oja, heb ook nog foto's van hoe ze hier stieren slachten :$

1 augustus met de trouwerij vn me neef slachtten ze een stier of met besnijdenissen.. echt vet zielig!! ze haalden zijn hele huis eraf van zijn hoofd en deden dat door midden :$:$:$:$:$

aangepast door Snowy&Witje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .