Ga naar inhoud

takkies


Snowy&Witje

Aanbevolen berichten

Hmm ik zie de foto's wel, maar ik zou het niet geven.

Ten eerste niet omdat ik niet weet wat het is, en het lijkt erop (niet boos bedoeld naar je tante, die doet ook wat denkt dat goed is) dat ze gewoon haar tuin heeft bijgehouden, en alle restjes naar jou hebt gedaan voor de nijntjes.

Als ik jou was, zou ik gewoon opzoek gaan naar wilgentakken, of hadden ze die niet bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ze heeft geentuin, haar man komt uit een dorpje, waar ze geiten en schapen en konijnen en kippen en koeien enzo houden, en deze takken krijgen de konijnen in dat dorpje, en als er konijnen daar aan doodgegaan zijn zou ze het anders heus niet geven, maar zij gaan ook niet ff op BB kijken of konijnen het wel mogen :P alleen ik wou het zeker weten, allleen de konijnen krijgen het daar blijkbaar ook dus ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb echt niks aan te site, je kan artikelen lezen, hoe je bijv. je hond huisregels aanleert, wat goed is voor je kat zijn gezondheid (inverband met zijn eten) en wat je nodig hebt/moet weten als je een nieuwe kat hebt of neemt,

Dat was de 1e pagina

en zo kun je door naar pagina 2 :P (Ik vertaal het niet, maar kan arabisch, beetje bij beetje, ben nog beginner.. alleen snap al veel )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .