Ga naar inhoud

Dom dom ...


jordi

Aanbevolen berichten

Haha ,

Vanmorgen , Sammie heel lief , aanhankelijk , heel de tijd knuffelen , ik geef hem en hele saladen , hij blij :) Daarna niet lief meer , weglopen , stampen , ik verstond me er echt niet aan , zelf gewoon onder de kast lopen enzo wat hij nooit deed ... Opeens nu besef ik me nu dat ik zijn biks en z'n ene rozijntje vergeten te geven heb ! Ik geef het hem , en nu is hij weer lief en aanhankelijk n niet weglopen of niets :)

Zo zieje maar , de liefde van de man gaat door de maag :)

:love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha :) De mijnen weet dat ik ervan hou als ie knuffelt en dat deed ie dus totaal niet ! ;p Echt grappig maar de mijnn weet waar z'n eten staat , naast z'n kotje en daar keek ie heel de tijd naartoe , maar ik was dat dus echt vergeten hé :)

Maar nu heeft hie alles gekregen maar hij kruipt nu heel de tijd onder de kast , wat zou dat betekenen ? ( hij is wel nog lief ) ;p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon nieuwsgierig alles onderzoeken denk ik. Misschien vond hij het zo interessant om nog een keer te kijken. Mijn nijn die komt echt overal en ontsnapt gewoon uit de ren. en dan kom ik binnenlopen nadat ik de was opgehangen heb en ik zie dr rondhuppelen..en het eerste wat ik zeg is: Hey Boef!..en dan loop ik door...en denk ineens..he? Boef hoort daar niet te lopen! Maar ze worden nog nieuwsgieriger hoor..weet niet hoe oud hij is? Maar als die nog jong is en straks in de puberteit raakt.. oe maak je borst maar nat dan..hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha boeven kunnen het zijn! Als het om iets gaat wat ze heerlijk vinden!

Die van mij ook van de week..

Vriendlief was terug van kamp met zn werk en een krat met appels en bananen stond nog op de grond.

Ik zat op de bank en bedacht me in ene dat Tommie zo stil was.. En ja hoor, zat ie in de krat en 1 banaan was al zo goed als leeg...

Dat wordt op fruitrantsoen de hele week.. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .