Ga naar inhoud

Veel bloedverlies


sven_kim

Aanbevolen berichten

Hmm... ik wil niet negatief doen, maar wel een beetje oppassen met DA'en die gewoon zichzelf konijnkundig noemen.

Ik heb ondertussen al meerdere DA'en in het Antwerpse bezocht/gesproken, waaronder enkele die zichzelf konijnendeskundige noemen...spijtig genoeg bleek dit al snel minder waar te zijn.

Ik zou wel in elk geval maandag ochtend nog even contact opnemen met een andere DA.

En als het sneller slechter gaat al eerder natuurlijk.

Hier wordt geduimd. Succes en beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm... ik wil niet negatief doen, maar wel een beetje oppassen met DA'en die gewoon zichzelf konijnkundig noemen.

Ik heb ondertussen al meerdere DA'en in het Antwerpse bezocht/gesproken, waaronder enkele die zichzelf konijnendeskundige noemen...spijtig genoeg bleek dit al snel minder waar te zijn.

Ik zou wel in elk geval maandag ochtend nog even contact opnemen met een andere DA.

En als het sneller slechter gaat al eerder natuurlijk.

Hier wordt geduimd. Succes en beterschap!

Dat was ik van plan.

Ik heb het adres via dit forum gevonden.

Dierenarts in Brasschaat, dat is het dichts bij ons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar dat als je der bij je andere konijn zet dat ze dit doet.

Hopelijk vind je een goede dierenarts want dit is niet echt goed nee. Suc6.

Misschien als alles weer goed is en ze geen bloed meer plast en de oplossing gevonden is, een optie om haar te laten steriliseren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar dat als je der bij je andere konijn zet dat ze dit doet.

Hopelijk vind je een goede dierenarts want dit is niet echt goed nee. Suc6.

Misschien als alles weer goed is en ze geen bloed meer plast en de oplossing gevonden is, een optie om haar te laten steriliseren?

Dat gaan we binnenkort laten uitvoeren. Dat alles terug oke met haar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe is het nu met haar,

grr,, krijg helemaal de kriebeld,

Suc6 en beterschap !

Vanmorgend nog een beetje bloed en vliesjes gevonen.

Nu maakt ze het goed. Terug gewone urine.

Hier momenteel is het meer dan 30 graden, dus dat is al helemaal niet zo gezond voor onze konijntjes.

Maar ze zitten vanachter in de tuin onder bomen in een grote ren, weliswaar gescheiden van elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat toch een beetje vreemd hoor.. Dat bloed moet toch ergens vandaan komen.

Toen mijn konijn een baarmoederontsteking had waren er zelfs weken waar er geen bloed te vinden was, en dan plots na een tijdje weer wel.

Zij at, speelde, en dronk ook gewoon.

Daarbij, bij een blaasontsteking verliezen konijnen ook wel eens bloed, dat moet toch worden nagekeken met een urine test.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn naar een konijndeskundige geweest, maar het heeft niet mogen baten. Ons nijny heeft het niet gehaald :( .

Het was een samenloop van omstandigheden met een blaasontsteking.

Wat voel ik mij ontzettend slecht. We hadden veel eerder moeten gaan.

ik kan het amper geloven dat ze er niet meer is, het doet zo'n pijn :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .