Ga naar inhoud

Castratie Gibson 25-08!


Jsmn

Aanbevolen berichten

  • Reacties 122
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Spannend:P

Zorro staat al een paar dagen gewoon lekker in zijn eigen hok hij is helemaal opgeknapt en doet niet meer van zulke rare dingen dan dat hij binnen deed binnen werd hij helemaal gestrest niet normaal pff.

Je kan wel uitkijken want Zorro wild nu steeds uit zijn ren (ook zoiets met die panelen) en daar bleef hij in vast zitten met zijn koppie ging hij er door heen bleef hij vastzitten met zijn achter lichaam.. uiteindelijk is hij er zelf uit gegaan. (want ik wou hem pakken en hij schoot er doorheen maar het is dus best gevaarlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ram heeft vaak na de castratie geen pijnstilling nodig.Ollie had het ook niet maar ik heb wel altijd standaard wat in huis.Dwangvoer zou je mee kunnen vragen voor geval hij niet wil ten maar heb ik hier ook niet nodig gehad.

Hij zal eerst beginnen met wat groente of wortel.

Fijn hè die zenuwen.....maar het komt vast allemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is helemaal gek op SS, maar dat is dan ook zijn voer:whistle2: Brood vind hij ook heel lekker maar daar ga ik hem natuurlijk niet mee volproppen. Hopelijk komt morgen mijn zooplus bestelling, daar zitten nog wat kruiden in en wortelchipjes. Ik leg wel gewoon ook wortelloof, witlof, andijvie etc in zijn kooi voor het geval dat hij het toch wilt eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er weer. Na 4 uur kan ik bellen hoe het gegaan is, en hem dan tussen half 7 en 7 uur ophalen. Ze zei al dat de kans echt zeer klein is dat er iets misgaat tijdens de narcose, maar dat het toch KAN gebeuren. Ze vertelde dat ik 6 weken! moest wachten, maar dat het asiel waar ik er 1 wil halen 2 weken zegt. Dus vertelde ze dat ik 2/3 weken moet wachten. Oh spannend. Ik hoefde geen voer mee te nemen trouwens. ze zei dat hij na de castratie hooi krijgt, omdat ze vaak nog geen voer willen en dat ik hem direct als ik thuis ben biks kan geven. verder kon ik het beste een kruikje in het kooitje leggen (was ik ook van plan). Ze stelde me gerust en was gelukkig niet heel gehaast ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .