Ga naar inhoud

Prozyme besteld


Britt

Aanbevolen berichten

Hallo

jullie weten dat onze Teddy kettingkeutels had en misschien( Snoopy&Zwerver ) ook ??

maar omdat Teddy wat langhariger is dacht ik dat zij dat was,

maar ik zag net met het schoonmaken van het hok een kettingkeutel van 7 keutels,

ik heb net Prozyme besteld van 10 gram.

het geld is al overgemaakt, dus dan heb ik 't morgen binnen ????

ik zag bij Stamper&Snuggel 1 x een kettingkeutel van 2 keutels,

moet ik dan ook voor de zekerheid aan hun geven ??

hoe vaak per dag moet ik het geven en hoe ??

Bedankt !

Groetjess Britt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien het al kwart voor zes is zul je het niet morgen al binnen hebben denk ik.

Ik weet ook niet hoe ze bij de webshop met vakantie's zitten...

De winkel is al gesloten geweest vanwege vakantie en zijn sinds maandag weer geopend.

En Britt: Ik denk dat je het zaterdag dan wel hebt hoor. ;) Je krijgt in ieder geval een bevestiging van verzending.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg een mailtje van al mijn gegevens + hun giro enzo.

maar bedankt !

ik hoop dat ik het zaterdag heb, als dit niet op houd kunnen ze dan een verstopping krijgen ??(ik bedoel als ik Prozyme niet geef ?)

Als ze goed drinken of in ieder geval genoeg vocht binnen krijgen denk ik dat het wel nog meevalt hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gisteren prozyme binnen gekregen :bounce:. gelijk met een stukje witlof gegeven.. hup zo naar binnen. :yes:

gisterenavond opnw geprobeerd op n stuk appel.. ja hoor nemen ze het niet aan :grrrrrr:.. ze ruiken t schijnbaar. daarna weer geprobeerd met een stukje witlof, ook niet :grrrrrr: :mdr: .. vanmiddag weer even wat anders verzinnen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gisteren prozyme binnen gekregen :bounce:. gelijk met een stukje witlof gegeven.. hup zo naar binnen. :yes:

gisterenavond opnw geprobeerd op n stuk appel.. ja hoor nemen ze het niet aan :grrrrrr:.. ze ruiken t schijnbaar. daarna weer geprobeerd met een stukje witlof, ook niet :grrrrrr: :mdr: .. vanmiddag weer even wat anders verzinnen..

Hier los ik het tijdens de rui op in een klein beetje water in een spuitje, (zonder naald! ;)) dat ik ze dan in het bekje inspuit. Anders eten ze om de witlof heen. Als ik een dagje weg moet los ik de juiste hoeveelheid op in hun drinkwater zodat ze verdeeld over de dag toch prozyme binnen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier los ik het tijdens de rui op in een klein beetje water in een spuitje, (zonder naald! ;)) dat ik ze dan in het bekje inspuit. Anders eten ze om de witlof heen. Als ik een dagje weg moet los ik de juiste hoeveelheid op in hun drinkwater zodat ze verdeeld over de dag toch prozyme binnen krijgen.

je doet dat in de drinkfles? hoeveel? en hoe groot is je fles? mijn fles in namelijk 600ml. ik zou het graag ook in het water willen doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij is 600 ml en die drinken ze samen in 1 dag leeg. Per dag, per konijn 3x een mespuntje, dus 6 mespuntjes in 600 ml water.

Even offtopic... maar wat drinken jouw konijnen veel! Die van mij drinkt in z'n eentje misschien 50 ml op een dag, zeker niet meer. Hij krijgt wel twee blaadjes witlof elke dag, maar daar zit niet zooooveel water in toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ene konijn is het andere niet. ;) Vooral met dit warme weer hebben ze erg dorst. Met normale temperatuur doen ze 2 dagen over het flesje. (Doe er op zo'n moment dan ook 12 mespuntjes in, genoeg voor 2 konijnen voor 2 dagen.)

De konijnen van mijn vriendin drinken ook veel minder hoor, ieder konijn heeft zo zn eigen behoefte aan vocht, net als mensen. ;) (Ben er zelf een van de liters vocht per dag ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het makkelijkste is om het over een stukje (nattige) groente te strooien, mijn konijnen eten dit prima op. Als je elk konijn even 'apart neemt' en ze uit de hand het stukje geven, weet je zeker dat elk konijn zijn portie krijgt en op eet. Eten ze het niet op, dan kun je het beter met een spuitje in hun bekkie spuiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .