Ga naar inhoud

Stamper niet oke ???


Britt

Aanbevolen berichten

  • Reacties 936
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hihihihi

ik vind het lollig :P

nouu,, Doeiii slaap lekker iedereen, ik ook, ik ben nou heel blij :D:D:D:D:D:

maar nu heb ik nog 1 vraag,

omdat Stamper niet mag springen of kracht mag zetten op zijn ahcterpoten hebben we het trappetje eruit gehaald, dus ze kunnen niet meer in het nachthok dat hebben we ook afgezet zodat ze er niet in kunnen, de grond ws nogal nat, dus hebben we een plaat er op gelegt ruw !

en ze hebben een klein stukje voor de nagels af te slijten, en ze hebben een huisje waar ze in kunnen is dat genoeg ?

of is dat te koud ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihihi

ik vind het lollig :P

nouu,, Doeiii slaap lekker iedereen, ik ook, ik ben nou heel blij :D:D:D:D:D:

maar nu heb ik nog 1 vraag,

omdat Stamper niet mag springen of kracht mag zetten op zijn ahcterpoten hebben we het trappetje eruit gehaald, dus ze kunnen niet meer in het nachthok dat hebben we ook afgezet zodat ze er niet in kunnen, de grond ws nogal nat, dus hebben we een plaat er op gelegt ruw !

en ze hebben een klein stukje voor de nagels af te slijten, en ze hebben een huisje waar ze in kunnen is dat genoeg ?

of is dat te koud ?

Denk dat dat voorlopig wel kan hoor het is s'nachts niet zo koud.

(succes morgen en....adem in... adem uit...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, er is wat bij geklets hoor, ma ga slapen, laten het morge weten. en ik vind het ook niet fijn dat me ouders er achter staan enzo, we moeten allees zelf betalen, doen we ook, alleen de DA is niet altijd goedkoop als je een goeie hebt. maaar hopelijk komt alles goed met onze stamper, en kan snuggel nog lang van haar genieten :)

Tot morge maar weer. En MVR. dollie ik geef jou ook gelijk, we proberen het beste, al snap ik dat sommige mensen boos zijn ! dat we niet alles kunnen betalen, we hebben al carprofen, panacur enzo, dat koste nog niet echt veel, maaar goed, we zijn 15, hebben een krantenwijk voor de konijnen, we werken voor de konijnen, krijgen tussen de 80 en 100,- per maand, niet echt geweldig veel, maaar genoeg voor voer, bodembedekking, enz.

De konijnen hebben een maatje dankzij jullie ( de konijne hebbe alleen een maatje gekregen omdat jullie zeiden dat het beter is, ben er ook achtergekomen dat het beter is ) en ze hebben een ruim hok ( de hokken die we hebben zijn kippenhokken ) maaar we laten het weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .