Ga naar inhoud

Dierenarts noordwijkerhout


Marilyn

Aanbevolen berichten

Ik wil jullie even mijn mening geven over deze dierenarts.

Ik zat namelijk de lijst van dierenartsen door te lezen, en kwam deze DA ook tegen.

Ik reed namelijk een maand geleden met mijn auto langs een bos weg, en ineens zag ik een konijn midden op de weg lopen.

Nouja lopen kan ik het niet noemen, zijn hele achterkant was verlamd, ze sleepte zich dus voort via haar voorpoten.

Ze was echt doodsbang en had erg veel pijn.

Ik heb haar heel voorzichtig met hulp van iemand anders in de auto gelegd en om 11 uur savonds naar deze dierenarts toe gereden.

Toen ik daar aan kwam, deed er natuurlijk geen mens open.

Ik besloot om haar op te bellen en haar te vragen of ze open wou doen.

Ze vertelde me dat ik maar een andere Da moest gaan zoeken, of konijn maar in de bosjes moest leggen want ze lag te slapen.

Na een discussie zei ze dat ze wel bereid was haar bed uit te komen maar dat zou me dus 100 euro kosten.

Uiteindelijk heb ik dierenarts van rijn in nieuw vennep gebeld, en als een speer er naar toe gereden.

Hij heeft het arme beestje bekeken en gelijk uit zijn lijden verlost, en het koste me niks omdat het een wild konijn was.

Het had een gebroken ruggetje.

aangepast door Marilyn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah vreselijk. En dat noemt zichzelf een dierenarts:grrrrrr:

Wel heel goed van je wat je gedaan hebt! anders had het beestje nog zolang moeten lijden...

inderdaad, dat noem je dan een dierenarts!:grrrrrr:

goed wat je hebt gedaan:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .