Ga naar inhoud

Supreme Science Selective ?


jordi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

nee, je kan er 1 per bestelling.

is er een speciale code die je daarvoor in moet tikken? Ik bestel regelmatig bij zooplus maar heb nog niks gehoord over een kortingsactie.

Ik ga eens nieuwe hooiruiven bestellen die ik allemaal op kan hangen in het hok.. wie weet is het handig. (zie ander topic dat ik zojuist geopend heb :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg het bij mijn aanmelding op de site:

Beste dierenvriend,

Hartelijk bedankt voor de aanmelding voor onze zooplus newsletter. U zult veel leuke aanbiedingen en voordelige kortingen ontvangen via e-mail van zooplus.nl.

Als klein bedankje vindt u hieronder de coupon voor 10 % korting die u kunt gebruiken bij uw volgende inkoop bij zooplus.nl!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg het bij mijn aanmelding op de site:

Beste dierenvriend,

Hartelijk bedankt voor de aanmelding voor onze zooplus newsletter. U zult veel leuke aanbiedingen en voordelige kortingen ontvangen via e-mail van zooplus.nl.

Als klein bedankje vindt u hieronder de coupon voor 10 % korting die u kunt gebruiken bij uw volgende inkoop bij zooplus.nl!

Dus niet enkel voer is die van jou ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een beetje in de war geloof ik. ik weet zeker dat ik ook een keer een voedingsbon heb gekregen. ik dacht eigenlijk dat ik 2 keer iets had besteld bij zooplus maar als ik terug kijk bij bestellingen staat er 1 bestelling op 28 juni. De code is 29 juni verstuurd, dan kan ik hem toch nog niet gebruikt hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een bon voor 10% korting op alles per mail gekregen omdat ik me had aangemeld voor de nieuwsbrief, en bij mijn bestelling zat een bon voor 10% korting op het voer (op papier dus). Misschien is het bij jou ook zo gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan denk ik dat ik die code nog niet gebruikt heb, immers mijn bestelling was 28 juni geleverd staat er en de mail is van 29 juni. Jordi vroeg per prive bericht of hij de code mocht hebben zodat hij in september weer kan bestellen, dus jordi, ik stuur hem wel naar je toe, dan zie je zelf als je het in voert wel of hij nog werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zou trouwens ook nog zo kunnen zijn dat elke klant bij aanmelding van de nieuwsbrief dezelfde code krijgt toegewezen en dat je die dus 1 keer kunt gebruiken, in dat geval werkt de code niet, maar dat krijg je dan vanzelf te zien.

Dus ik kan mijn voedingsbon niet ingeven terwijl ik nog geen andere bon heb ingegeven ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel je voedingsbon kun je gewoon gebruiken. Dit gaat over de nieuwsbrief korting. Het zou kunnen dat ze een en dezelfde code gebruiken voor elke klant. Maar dan moet jij diezelfde code al een keer ingegeven hebben en dan werkt het niet. Maar zo te horen heb je nog niet eerder besteld bij zoo plus? dan moet hij wel werken, maar je mag zowieso maar 1 bon per keer gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel je voedingsbon kun je gewoon gebruiken. Dit gaat over de nieuwsbrief korting. Het zou kunnen dat ze een en dezelfde code gebruiken voor elke klant. Maar dan moet jij diezelfde code al een keer ingegeven hebben en dan werkt het niet. Maar zo te horen heb je nog niet eerder besteld bij zoo plus? dan moet hij wel werken, maar je mag zowieso maar 1 bon per keer gebruiken.

Ik heb wel al eens besteld bij zooplus maar toen heeft mijn papa het gedaan , nu doe ik het , dus het is een ander 'acount' dus ik heb een tegoedbon .. Kan ik daardoor geen andere bon ingeven ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik zie het. Als ik een product in mijn winkelwagen zet en ik ga dan naar mijn winkelwagen zie ik meteen een vakje met daarboven 'Uw tegoedboncode'. Tussen de dingen die je besteld hebt met daaronder het subtotaal en het totaalbedrag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .