Ga naar inhoud

Supreme Science Selective ?


jordi

Aanbevolen berichten

Ik zie net dat ik van mijn bestelling van zooplus een 10% kortingscoupon voor voer gekregen heb. Ik zou daarmee dus wel een zak of 2 SS kopen , is het dit ( dat ik dus zeker weet dat ik het goede koop ) ; http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_kleinedieren/voer/dwergkonijnen/supreme/28097

Waar moet ik die code ingeven voor mijn korting ,ik kan dat niet vinden ?

Dankje :bounce:

aangepast door jordi
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als het goed is geld die korting voor alles dat je via hun besteld, omdat je de kortingscode invult aan het einde van je betaling (dat overzichtje). Goed lezen want het is maar een klein hokje waar je het in kan vullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het goed is geld die korting voor alles dat je via hun besteld, omdat je de kortingscode invult aan het einde van je betaling (dat overzichtje). Goed lezen want het is maar een klein hokje waar je het in kan vullen.

Oh leuk , dan ga ik meteen wat meer bestellen van voer en het is ook voedingsuplementen :D

is dit goed voor konijntjes : de paardenbloem : http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_kleinedieren/snacks/drops/93699

Link naar reactie
Delen op andere sites

die snoepjes zijn niet zo goed vanwege de suiker die er in zit. Ik heb ze ook wel eens gegeven hoor maar die kun je maar beter heel beperkt geven.

Samenstelling: Paardenbloem

Suiker, melk en zuivelproducten, oliën en vetten, plantaardige bijproducten (4 % paardenbloem), Granen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu in m'n winkelwagentje : 2 zakken SS , 4 soorten hooi , 2 hooi tunnelsvan grootste formaat , en 1 zak wortelchips. Kan ik er nog iets aan toevoegen .?

Is het ook wel verstandig om dat hooi te kopen , want nu eten ze perfect hooi. Het is gewoon hooi van de boer. Dit is dan dus als extraatje ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet welk hooi je wil kopen, maar in principe is hooi hooi. Zolang je konijnen het lekker vinden, prima toch.

Die hooitunnels wil ik volgende keer ook bestellen, las van iemand dat daar gretig gebruik van werd gemaakt, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat die bakjes geen succes zijn. Hier zou het hout opgevreten worden, en die plastic bakjes zouden door het hele hok gegooid worden. Beter kun je een betonnen voerbak kopen, die laten ze tenminste op z'n plek staan. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook nog zo een korting van zooplus voor voer, mijne is tot 29 december geldig. als iemand het hebben moet, ik doe er nix mee.

Graag , kan dat in een bestelling ? 2 kortingsbonnen?

Ook heb ik nog zo'n 2 wilgenbruggen genomen , lijkt me leuk voor hén !

aangepast door jordi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .