Ga naar inhoud

floor zeer pootje.....


max

Aanbevolen berichten

de titel zegt 't al... ik ging vanmiddag max en floor even aaien toen ik uit mijn werk kwam... ze krijgen dan altijd een groente snack... ik zag direct dat er iets niet goed was met floor... ze gebruikte haar ene achterpootje niet... direct de dierenarts gebel ( 17:35 uur ) en ik kon gelukkig direct ( 18:00 uur ) terecht.. na wat voelen en strekken kwam de da tot de conclusie dat ze haar pootje verrekt heeft en dat de knieschijf wat van z'n plek is... zielig he?.. gelukkig heb ik een goede da.. de adviseerde pijnstilling en rust... dus de bovenkant van het hok afgesloten, zodat ze het trappetje niet op hoeft/kan en het benedenhok en de ren wat confortabeler ingericht... pijnstilling op een stukje appel gesmeerd, dit ging er gelukkig snel in,,.... ze eet goed, poept gewoon en gebruikte (zelfs voor de pijnstilling) haar pootje weer wat.. nu maar hopen dat het met rust weer in orde komt... max was direct merkbaar liever voor haar.. ging haar helemaal poetsen etc... ben blij dat ik direct bij de da terecht kon.... nu heeft ze in ieder geval geen pijn en heeft ze gewoon doorgegeten...pfff... ben zo gek met mijn beestjes... was helemaal van slag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

net weer de pijnstilling gegeven, floor eet het gelukkig allemaal zo op als het op en reepje appel zit... ze gebruikt het pootje wel, dat vind ik een goe teken. ze is alert en eet goed..... nu maar hopen dat het echt allemaal mee valt he?..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .