Ga naar inhoud

Gemengd voer niet goed?


suzieflap

Aanbevolen berichten

Bedankt, ik heb geen flauw idee hoe het is geconstateerd. Flappie heeft een poos geleden trommelzucht gehad (ik weet neit of het jou wat zegt?) en hiermee zijn we met haar naar de dierenarts geweest natuurlijk, alleen ik kon het zelf niet aan om te zien als het niet goed was en ze een spuitje had gemoeten dus ik ben niet meegegaan, maar hier heeft ze medicijnen voor gekregen en dat is helemaal goed gekomen maar toen heeft de dierenart wel kanker geconstateerd.. Het kwam door ouderdom, en de DA zei dat vrijwel alle óude dwergkonijntjes uiteindelijk of gewoon overlijden van ouderdom of (vaak zonder dat mensen het doorhebben) door kanker.. Ik weet niet wat daar van waar is, maarja dat verandert hier natuurlijk niet aan. maar bedankt! Ik vrees dat ik het verschrikkelijk moeilijk zou vinden als ze er echt niet meer is straks (als ze ziek was, was ik al helemaal over de rooie) maar ze betekend gewoon óntzettend veel voor me. Als er wat is wat ik met niemand wil bespreken ga ik naar haar toe en dan voelt het gewoon alsof je je troost weetjewel, ze is gewoon té lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .