Ga naar inhoud

Aiks, dat nagelknippen ging niet zo goed....


lianne

Aanbevolen berichten

Kom net thuis uit de bios en begroet zoals altijd mn nijntjes en zie dat Nijn wel weer eens toe was aan een knipbeurt. Mezelf kennende vergeet ik dat dan de komende paar dagen, dus hup handdoek op tafel, konijn erop en knippen maar... Ben ik met het achterpootje bezig, wil ik net knippen maakt Nijn een onverwachte beweging met zijn poot naar voren waardoor ik zo het bloedvat raak!

Heb het wondje inmiddels gestelpt door het af te drukken met een steriel gaasje (lang leve mijn ehbodoos voor de mens!) maar zijn er nog andere dingen waar ik nu op moet letten? Nijn zit nu nog ff bij me maar kel is nu druk naar haar lover aan het zoeken, dus ik hoop dat er nog iemand online is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ja dat dacht ik dus al.... dus ik denk ik zeg t ff..

Die lianne weet nergens niks van dus.....

Lianne... bethadine is zo'n flesje met bruin spul.

Dat doe je in een bakje of bekertje.

Daarbij doe je een beetje water om het te verdunnen..

vervolgens roer je dat even een beetje door elkaar.

Dan neem je een wattenstaafje en doop je dat daarin.

Dan even aantippen op het pootje en klaar is Klara..

Denk je dat je het zo snapt?

Als niet dan zeg t even dan maak ik even een foto handleiding voor je ;)

:party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker, konijnenbout met satésausje.

Maar dat het een beetje bloedt is opzich niet zo erg, wordt de wond wel schoon van in principe. Betadine is iets bijtend in geval van troep in de wond, misschien dat er toch wat in heeft gezeten en dat het daarom nu weer los is. Nijntje niet blij, maar over 2 daagjes wel weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahaha! Nijn zit nog ffies bij me, wctje is verschoond (poep=meeste vervelende beestjes), zit nu het bakje zonnebloempitjes te plunderen en gaat zo weer terug naar zijn geliefde Kel!

Tuinkabouter, ik hoop toch wel dat je snapt dat we allemaal behoorlijk sarcastisch zijn en mij belachelijk aan het maken zijn he :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, maar ik ben groot liefhebber van satésaus. Als ik eigenlijk iets niet lekker vind, camoufleer het met satésaus en grote kans dat ik het dan wel opeet. Maar zoals het een goed kabouter betaamt probeer ik er ook nog wat serieus bij in te zetten voor zover het niet in off-topic wordt geplaatst.

Dus. Doen we bij in het konijnenverkiezingsprogramma, satesaus for all.

aangepast door Tuinkabouter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahaha! Nijn zit nog ffies bij me, wctje is verschoond (poep=meeste vervelende beestjes), zit nu het bakje zonnebloempitjes te plunderen en gaat zo weer terug naar zijn geliefde Kel!

Tuinkabouter, ik hoop toch wel dat je snapt dat we allemaal behoorlijk sarcastisch zijn en mij belachelijk aan het maken zijn he :P

Ik hou ook van hem:love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja joh meis, zit je nu lekker peterselie te eten :P

Ik hou het de komende dagen ff in de gaten, Nijn kijkt me net zo kwaad aan als na de ongelukkige ontmoeting bij de DA paar maanden geleden waarbij zijn kroonjuwelen werden verwijderd. Niet voor herhaling vatbaar, te ver knippen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .