Ga naar inhoud

Is Hope Farms Super Trio veranderd van samenstelling?


Diddl

Aanbevolen berichten

Sorry dat het zo lang heeft geduurd voordat ik reageerde maar i.v.m. verhuizen, nog geen internet en een laptop die niet meewerkt schiet allemaal niet op.

De oude samenstelling is nu voer voor de junioren geworden. Ik geef mijn konijnen inmiddels eigen merk van Welkoop/Boerenbond (het is hetzelfde, ligt er alleen aan waar je woont). Ze hebben een (ver)nieuw(d)e biks en die van mij zijn er gek op en de verhouding qua vezels is gelijk aan SS. Echter de prijs niet, ik betaal voor 20 kg € 9,40.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm die ga ik uitzoeken :P of bedoel je de konijnenkorrel van kenner?

naar mijn weten hebben we de konijnenkorrel, konijnenkorrel clasic (met anti coc) en de kenner van het land konijnenkorrel. maar er zitten weer nieuwe schappenplannen aan te komen dus kan zijn dat er 1 bijgekomen is. heb je een plaatje van de zak ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijn krijgt SS, maar zo af en toe wil hij het ook niet meer eten. Dan geef ik even een poosje wat anders en dan eet hij later weer met smaak zijn SS. Het lijkt erop dat hij soms uitgekeken is op bepaald voer. Dat geldt ook voor groen, dus wat voor mij geldt lijkt ook voor mijn konijn te gelden, wij gaan voor variatie :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De da heeft voor mij het aantal vezels vergeleken en kwam op hetzelfde als SS. \Ik heb ook niet gezegd dat het compleet hetzelfde is alleen het aantal vezels. ;)

Het is bevestigd door de leverancier dat de samenstelling veranderd is, dus het ligt niet aan mijn konijnen dat ze er op uitgekeken zijn. Qua variatie...tja...ik heb zeikerd van konijnen. Je doet ze met weinig groen plezier behalve met andijvie, af en toe rucola en een blaadje witlof. :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier dan de juiste samenstelling van kenner konijnenkorrel:

per 1000 gram

energie: 2350kcal

ruw eiwit: 15 gr

ruw vet: 30 gr

ruwe celstof: 160 gr

as 80 gr

methionine+cystine: 5.2 gr

calcium: 9.0 gr

forsfor totaal: 5.4 gr

opneembaar: 2.0 gr

kalium: 12.5 gr

natrium 1.7 gr

vit.A: 10.000 I.E

vit. D3: 1.000 I.E

vit E: 25.0 I.E

koper

sulfaatpentahydraat: 10.0mg

dit is de samenstelling die op de zak staat die ik als laatst heb gekocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .