Ga naar inhoud

Kettingkeutels & blindedarm keutels erg ??


Britt

Aanbevolen berichten

  • Reacties 147
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het is inderdaad netjes om na het openen van een topic met een probleem, ook even te laten weten hoe het is geëindigd. Vind het ook een beetje raar dat je zelf niet bezig bent met het probleem van jullie konijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er nog helemaal niks gebeurd is, dat er nog geen Prozyme in huis is en dat Britt daarom zelf niet meer in dit topic durft te reageren. Omdat ze voor de zoveelste keer alle adviezen genegeerd hebben.

Pfff, ik ben er steeds meer van overtuigd dat jullie (en nu heb ik het weer tegen Britt en Claire) nog steeds teveel konijnen hebben. De een vraagt raad en doet er vervolgens niets mee, de ander weet niet eens hoe het met haar konijnen gaat, waar zo'n ophef over was. Zouden jullie niet voor al jullie konijnen een goed tehuis zoeken? :sarcastic:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luister, Britt had binnen een half uur nadat ze dit topic geopend had al alle goede raad die er gegeven kon worden. Er is geen dierenarts die jullie van een beter advies zou kunnen voorzien. Maar blijkbaar hebben jullie zo weinig vertrouwen in de kennis van de mensen hier dat er eerst nog een dierenarts geraadpleegd moet worden.

Nu, een week en 7 pagina's verder, hebben jullie nog steeds geen Prozyme in huis en is er verder ook niets gebeurd. Dit is tekenend voor alle topics die jullie openen; er komt allemaal zinnig advies, maar jullie doen er helemaal niets mee. Stel dan voortaan geen vragen meer, als jullie toch niet geloven wat we zeggen! Op deze manier levert het alleen maar een hoop ergernis op bij de mensen die het goed bedoelen en keer op keer op keer merken dat jullie maar wat aanrotzooien met jullie konijnen. en het scheelt nog een hoop typ- en leeswerk ook.

Daarnaast ben je blijkbaar zó betrokken bij jullie konijnen dat je niet eens weet dat Britt zich zoveel zorgen maakte over hun gezondheid dat ze er een topic over heeft geopend. Verschoon jij die hokken nooit, vallen die blindedarm- en kettingkeutels jou nooit op dan?

Echt, mijn broek zakt (voor de zoveelste keer) weer eens af van jullie houding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het spijt me dat ik niet meer gereageerd heb, ik ben ook niet meer echt op de computer geweest, ik had nog extra een panelen ren gekocht en die ook bij teddy Snoopy&Zwerver een paar aan gezet en bij Stamper&Snuggel ook, dus die hebben nu weer meer ruimte, en ik heb er erg goed opgelet, ik zie het niet meer, maar ik zal het nog voor de zekerheid bestellen ;)

zodra ik het weer zie dan gebruik ik het,

en Kiwi ik doe 3 x per week het hok schoonmaken want anders komen de vliegen er op af, en nee dan zie ik ze niet meer liggen ;)

EN KIWI de konijnen gaan nu dan en nooit niet weg ! we hebben ons best gedaan voor 4 konijnen weg te doen, duss,, de andere zijn van ons, daar hadden wij jullie advies toch ook van gevolgd dat er konijnen weg moesten nou dat hebben we gedaan en nu is 't nog niet goed.

Bedankt voor jullie advies ( en nogmaals mijn excuses dat ik zo laat reageer )!

aangepast door Britt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heb je nog geen Prozyme besteld dan? En wat zei de dierenarts toen je hem belde?

Je hebt overigens eergisteren nog een bericht geschreven, dus je had al lang eens een update kunnen geven in dit topic.

aangepast door Kiwi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk even op de allerallereerste bladzijde van het topic, daar heb ik al aangegeven waar je het kunt bestellen. Verder is het inderdaad niet te koop in Nederland voor zover ik weet. Je zou de dierenarts toch om een diagnose vragen? Of heb je nu alleen maar gevraagd of hij dat spul kon bestellen voor jullie?

Sjonge jonge, dit had je dus ook gewoon een week geleden kunnen doen! En ik heb je vorige week ook al gewaarschuwd dat de mensen van die webshop de rest van de maand op vakantie zijn, dus dat ze het niet op zullen sturen nu. Als je het vorige week meteen besteld had had je het de volgende dag al in huis gehad. Je bent echt begaan met het welzijn van je konijn hoor... :sarcastic:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De da zou mij bellen als ze wat gevonden hebben, maar zullen ze dat spul niet bij een apotheek hebben ?, want anders ga ik het meteen daar halen ;)

Britt, ik heb het die dag besteld en had het nog geen 24 uur later meteen in huis. een klein zakje kost maar 4 euro.. wat zijn 4 euro op een konijnen leven..

Ik heb het hele toppic gevolgt vanaf het begin, ik begrijp dat jullie 15 jaar zijn, dan begrijp je toch wel een beetje de ernst van de zaak zoals kiwi al meerdere keren heeft aangegeven.. waarom wordt hier niet serieus mee omgegaan.. het gaat hier om jou diertjes.. niet die van iemand anders.. als je zo begaan bent met je diertjes.. dan is dit toch wel de aller kleinste moeite die je maar hoeft te doen.. je hoeft niet eens achter je computer vandaan... kom op meid, het is geen prestatie gericht werk.. doe het voor je konijnen..

Je hebt er 5(?) dan is het altijd goed om dit spul altijd in huis te hebben.. just in case ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry ik ga zo naar de winkel toe en ik ga kijken ;)

ik heb er alles voor over voor mijn konijnen echt waar, !

waarom hebben wij de krantenwijk vooir de konijnen ? waarom werken wij hier voor ?

als we hier mee stoppen moeten de konijnen weg, en ik vond het al erg genoeg dat er 4 weg moesten !

aangepast door Britt
Link naar reactie
Delen op andere sites

LE-ZEN Britt!!! Ze hebben het niet bij de dierenwinkel, niet bij de apotheek, niet bij de dierenarts. Het heeft dus geen enkele zin om nu naar de winkel te gaan. Ze hebben het alleen bij die webshop waarvan ik je een week geleden al de link heb gegeven. Die is nu alleen gesloten, dus je moet tot begin augustus wachten. En dat heb je aan jezelf te wijten, ik heb daar namelijk nog voor gewaarschuwd.

En het is altijd handig om Prozyme in huis te hebben. Als een van die vijf konijnen nu weer last van kettingkeutels krijgt, en dat tot een verstopping leidt ben je verder van huis dan wanneer je die paar euro had uitgegeven vorige week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt je vericht inmiddels al weer aangepast zie ik want je schreef toch echt dat het voor jou opgelost is..

Dat is het NIET meid! snap je niet dat? Kiwi gaf al aan dat het niet in de winkel te verkrijgen is. Waarom zo koppig? waarom niet iets aannemen wat nu al meerdere mensen beaamt hebben?

Dat jullie werken voor jullie konijnen is goed! Maar daarbij houdt het verzorgen van een konijn niet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zucht. :sarcastic:

Weet je, ik geloof er echt helemaal niks meer van. Als je echt zoveel om je konijnen zou geven als je beweert dan had je de adviezen die in dit topic gegeven zijn vorige week al opgevolgd, in plaats van nu 'opeens' naar de winkel te rennen als er om een update wordt gevraagd. Waarom moest dat nu op stel en sprong, waarom heb je dat niet eerder gedaan als je er blijkbaar zo van overtuigd was dat het wel ergens te koop zou zijn?

En waarom LEES je niet gewoon wat er allemaal geschreven wordt, denk je dat we voor de kat z'n *** zitten te typen of zo??? :grrrrrr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .