Ga naar inhoud

kettingkeutels


bikkel

Aanbevolen berichten

hello daar ben ik weer....:$

Bikkel heeft nu de afgelopen week dagelijks kettingkeutels met vandaag de langste nl 11 keuteltjes aan elkaar!!!

Hij krijgt 2 keer per dag prozyme en protexine en 2 keer per dag groenvoer, op dit moment bestaat zn menu uit: andijvie,dille, basilicum,peterselie,sellerij en munt.

Verder zn biks en hij eet veel hooi.

Tevens krijgt hij regelmatig een borstelbeurt......

Hij plast goed, en keuteld ook normaal....buiten de kettingen dan!

Kan ik nu verder nog iets ondernemen?

groetjes sabrina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook aan de hand, lijken wel konijnen-parel-kettingen. ;) Het is juist goed dat die haren uit gepoept worden! De prozyme breekt de voedsel resten rond de haren af zodat ze gemakkelijk weer uit gepoept kunnen worden. Goed in de gaten houden of hij blijft keutelen/eten enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kettingkeutels zijn een teken dat je heel alert moet zijn. Je konijn heeft veel haren in de buik en die haren zorgen ervoor dat de keutels aan elkaar vast komen te zitten.

Bij kettingkeutels is het vaak een teken om te starten met prozyme.

Bikkel, je doet nu eigenlijk alles wat je kunt doen. Je zou hoogstens nog een keer prozyme extra kunnen geven.. en idd veel borstelen en plukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt wel dat het verstoppingen kan veroorzaken. De kettingkeutels laten zien dat er veel haar in de darmen zit. Dit haar kan voor een verstopping zorgen.

Daarom is het verstandig om Prozyme te gebruiken. Veel meer kun je volgens mij niet doen...

Edit; Gelijk met Kelly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .