Ga naar inhoud

vakantie en groente


Bugs en Bunny

Aanbevolen berichten

de kruiden bij de makro vond ik duur.. ben er afgelopen week geweest, de markt is goedkoper en houdt zich net zo lang.. wat ook handig is, is om die bakjes waar de makro de kruiden in doet bewaren en daar de kruiden die je bij de turk of markt koopt in te doen om het langer te kunnen bewaren :)

200 gram 2x per dag.. haha die bikkel wordt verwend.. ik moet de groenten nog een gaan wegen eigenlijk wat ze hier krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet eigenlijk ook niet wat ze hier per dag aan groente krijgen. ga het zo eens wegen.

De vakantieboodschappen voor B&B zijn ingeslagen: grote krop andijvie, 2 winterwortelen, rucola, stronk broccoli en 4 struikjes witlof. Daar kunnen ze i.i.g. de eerste week wel mee vooruit en hopelijk wil de oppas voor de 2e week even langs de groenteboer. Jammer dat hier én geen Makro én geen Turk in de buurt zit want die doosjes met kruiden lijken me wel wat. De kruidenplantjes houden het hier toch niet langer dan 2 weken vol..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag hadden ze voor samen 379 gr. groente. Ze mogen dus niet klagen :mdr:

Ik de koelkast staat nu een afgesloten bak met witlof, broccoli, komkommer, winterwortel en rucola voorgesneden voor de eerste dagen en in een krant een grote krop andijvie. Voor de 2e week liggen er nog 2 struikjes witlof en een winterwortel.

En nu ga ik voor mezelf zorgen dat ik op vakantie kan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .