Ga naar inhoud

waarom worden mijn konijnen ziek???


fester

Aanbevolen berichten

Goed dat we dat weten, dat is volgens mij goed genoeg om erkend fokker te zijn, dus dan is er niets aan de hand.

(ik neem aan dat je dan ook alleen met raskonijnen fokt (met tattoe) en je dieren laat keuren etc. en de vorige generaties van je konijnen weet?)

Ik ben een kleine fokker en zo af en toe fok ik een nestje met raszuivere getatoeerde reuzen.

Mijn streven is zeker om zuivere en gezonde Reuzen te fokken. Omdat er zeker al genoeg ellende is.

En weet zeker wat de achtergrond van mijn reuzen is. Want daar ben ik ook wel achter gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een officiëel erkende fokker bent kun je met vragen toch terecht bij de fokkersvereniging?

Ik vind het overigens wel een beetje vreemd dat als je echt een fokker bent je niet eens weet wat konijnen wel en niet mogen eten, maar goed, dat zal wel aan mij liggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een officiëel erkende fokker bent kun je met vragen toch terecht bij de fokkersvereniging?

Ik vind het overigens wel een beetje vreemd dat als je echt een fokker bent je niet eens weet wat konijnen wel en niet mogen eten, maar goed, dat zal wel aan mij liggen...

Ja dat kan zeker.

Oh gaat het over het loof, nou sorry al zeggen 100 mensen dat ik het mag geven ook al ben je nog zo erkend. Zou ik het nog niet geven.

Ook dat kan ik je uit leggen als je dat wilt hoor.

Heel lang geleden had ik een konijntje een hollandertje die had ik het lof van peen gegeven. Hij lag de volgende dag dood in zijn hok. Daarom geef ik geen lof van peen.

Zo weet je dat ook!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan zeker.

Oh gaat het over het loof, nou sorry al zeggen 100 mensen dat ik het mag geven ook al ben je nog zo erkend. Zou ik het nog niet geven.

Ook dat kan ik je uit leggen als je dat wilt hoor.

Heel lang geleden had ik een konijntje een hollandertje die had ik het lof van peen gegeven. Hij lag de volgende dag dood in zijn hok. Daarom geef ik geen lof van peen.

Zo weet je dat ook!!!!

Dit gebeurt hel vaak als de mensen het touwtje er aan laten of oude loof geven leggen ze zo het loodje inderdaad maar daar ga ik niet van uit goede verse loof kan het leven reden van je konijntje 100 procent zeker!!!

Dit toppic gaat over een ziek konijntje en ze geeft aan aangesloten te zijn bij de vl vereniging.

weer eff on toppic graag.

Hoe gaat het nu met de kleine spruit!!!

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een ziek konijntje die alleen nog maar groen wil eten en niks anders meer.

Hoef je geen groen op te bouwen......reden maakt niet uit wat hij eet, alles is mee genomen.Wees niet bang voor diaree als hij niet keuteld heb je juist het groen nodig om de blokkade op te douwen. Hier over zal ik later een toppic starten met foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel lang geleden had ik een konijntje een hollandertje die had ik het lof van peen gegeven. Hij lag de volgende dag dood in zijn hok. Daarom geef ik geen lof van peen.

Zo weet je dat ook!!!!

Dat is toeval geweest..

Niet van je konijn, want van een toeval ga je niet dood...

Van wortelloof ook niet trouwens...

Waarschijnlijk ben je er alleen zó van geschrokken, dat je over andere mogelijke doodsoorzaken heengestapt bent en de 'schuld' bij het wortelloof heb gelegd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .