Ga naar inhoud

Castratie Christoffel


Chani

Aanbevolen berichten

Stoffeltje wordt vandaag gecastreerd, ik heb hem zojuist naar de DA gebracht. Spannend!! Als alles goed gaat, mag ik hem om half 4 weer ophalen. En dan staat binnen zijn kooi voor hem klaar met een paar oude handdoeken en lekker eten en drinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het is allemaal goed gegaan hoor, heel erg bedankt voor jullie succeswensen.

ik mocht stoffel om 3 uur komen halen en toen was hij al helemaal alert. bij thuiskomst begon hij meteen hooi te eten, dus dat is een goed teken. hij is totaal niet suf geweest, heeft meer dan goed gegeten, ook vandaag, lekker gedronken, de keutels zien er goed uit, en hij maakt een behoorlijk gezonde indruk en wil alweer lekker rondrennen, al kon dat even niet omdat ik voor de zekerheid zijn kooi maar dicht had gedaan. maar zometeen mag hij wat mij betreft weer lekker even loslopen.

ik had nog een pijnstiller meegekregen en heb die vanochtend ook gegeven, al had ik totaal niet het idee dat hij pijn had (hij lag te slapen op zijn zij, beentjes gestrekt hihi), maar voor de zekerheid wel gedaan. toen net ging hij al op zijn achterpootjes staan voor een lekker stukje peterselie, dus dat zit ook helemaal goed.

@tostitassle: is bij tum tum en bobo ook alles goed gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .