Ga naar inhoud

Krabwondjes in oren


Rian

Aanbevolen berichten

Poo heeft in allebei zijn oren krabwondjes. Ze zijn maar klein, en zien er verder rood uit, dus niet vies. Zijn oren ruiken ook niet vies. Ik dacht eerst aan oormijt, heb de kat vandaag met Stronghold behandeld omdat ze toch wat bruine dingetjes in haar oren heeft (mijt?)

Muis heeft nergens last van, dus ik denk niet dat het op de konijnen over is "gesprongen". Haar oren zijn helemaal schoon, niks te zien.

Of denken jullie van wel, zou Poo er ook last van hebben? Of zou het komen doordat Muis hem erg vaak in zijn oren wast?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier alleen Stronghold voor volwassen katten, lees net op internet dat ik alleen Stronghold voor kittens bij de konijnen mag gebruiken? Heb jij de versie voor volwassen katten al eens gebruikt bij konijnen? Dan zou ik ze allebei nu kunnen behandelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De rust is wederkeerd...haartjes in de nekjes staan rechtop alsof er gel inzit, ze hebben allebei gegeten en liggen nu lekker een uiltje te knappen. Hoop dat Pookes oren snel schoon worden. Al denk ik wel dat ik er heel snel bij ben geweest, het was beginnend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .